Rotterdammerts unite

Ken je het? Woon je toevallig in de buurt? :slight_smile:

Hoi!
Ik woon ook in de omgeving van Rotterdam! Hou me graag aanbevolen om een keer aan te schuiven met een meeting. Helaas heb ik een heel onregelmatig werkleven, dus dat maakt het een beetje lastig…

Wie van jullie zijn al naar the Oysterclub geweest? Ik hoor daar heel veel positieve verhalen over!

Ahhh, en wat jij zegt dat zijn er een hoop. :stuck_out_tongue:

Daar ben ik opgegroeid :stuck_out_tongue:

Haha en nog steeds wonend of niet?

Nee

1 like

Blij mee? Ik kom zelf uit Breda dus het was voor mij best schakelen.

De Rotterdam-bijlage van NRC had een recensie afgelopen weekend, ik plak ‘m hieronder voor je… Vond de prijs wel beetje een afknappert. Ga dan net zo graag naar FishMarket (Binnenrotte) of Opporto (Hofbogen)…

Edit: oh lekker leesbaar :joy: hoop dat je jonge ogen hebt…

2 likes

De Viskantine (de machinist, Coolhaven) is ook leuk.
Alleen jammer dat het niet altijd open is

1 like

Haha ja vind het daar niks. Woon je in het oude gedeelte of verder van de brug vandaan?

Hierook een echte geboren en getogen Rotterdammer. Recent met mijn man de toerist uitgehangen in de Markthal :rofl:

Binnenkort doen wij nog een rondje spido en euromast. Rdam heeft best wel wat te bieden.

1 like

Gelezen.

1 like

Nog een Rotterdammert hier, woon er alweer vijf jaar. :grin: En ik ga ook graag mee naar de Kunsthal!

2 likes

Heeft iemand een goede tip voor websites/makelaars/geenidee waar ik mijn zoektocht naar een nieuw appartement kan starten? Geen idee waar te beginnen en hoe. Laat je tips achter in de comments!

Iemand zin in een drankje zo in de stad?

1 like

Oh vet! Nu geen kaartjes alleen helaas, ik hou t in de gaten en als ik wat heb Pm ik je:)

1 like

Oeh ik ga daar dinsdag eten!

1 like

@Sandroe ik woon daar ook!

Ben btw wel opzoek naar een studio in Rotterdam, rond de 600 euro. Dus mocht iemand iets horen/zien. Let me know!!

2 likes

Écht? Nu ben ik benieuwd waar. Ook in de buurt?

@Sandroe nee ik woon in oud! Komt je vriend hier vandaan dat je nu hier woont?