Ken je het? Woon je toevallig in de buurt?
Hoi!
Ik woon ook in de omgeving van Rotterdam! Hou me graag aanbevolen om een keer aan te schuiven met een meeting. Helaas heb ik een heel onregelmatig werkleven, dus dat maakt het een beetje lastig…
Wie van jullie zijn al naar the Oysterclub geweest? Ik hoor daar heel veel positieve verhalen over!
Ahhh, en wat jij zegt dat zijn er een hoop.
Daar ben ik opgegroeid
Haha en nog steeds wonend of niet?
Nee
Blij mee? Ik kom zelf uit Breda dus het was voor mij best schakelen.
De Rotterdam-bijlage van NRC had een recensie afgelopen weekend, ik plak ‘m hieronder voor je… Vond de prijs wel beetje een afknappert. Ga dan net zo graag naar FishMarket (Binnenrotte) of Opporto (Hofbogen)…
Edit: oh lekker leesbaar hoop dat je jonge ogen hebt…
De Viskantine (de machinist, Coolhaven) is ook leuk.
Alleen jammer dat het niet altijd open is
Haha ja vind het daar niks. Woon je in het oude gedeelte of verder van de brug vandaan?
Hierook een echte geboren en getogen Rotterdammer. Recent met mijn man de toerist uitgehangen in de Markthal
Binnenkort doen wij nog een rondje spido en euromast. Rdam heeft best wel wat te bieden.
Gelezen.
Nog een Rotterdammert hier, woon er alweer vijf jaar. En ik ga ook graag mee naar de Kunsthal!
Iemand zin in een drankje zo in de stad?
Oh vet! Nu geen kaartjes alleen helaas, ik hou t in de gaten en als ik wat heb Pm ik je:)
Oeh ik ga daar dinsdag eten!
@Sandroe ik woon daar ook!
Ben btw wel opzoek naar een studio in Rotterdam, rond de 600 euro. Dus mocht iemand iets horen/zien. Let me know!!
Écht? Nu ben ik benieuwd waar. Ook in de buurt?
Oke het gaat gebeuren. Ik wil eindelijk voor mijn rijbewijs gaan. Iemand hier tips voor goede (en het liefst ook betaalbare) rijscholen in Rotterdam? Mensen die goede ervaringen hebben, of juist slechte ervaringen zodat ik die rijscholen kan mijden?