Ommoord is hier al genoemd, is zeker met kinderen echt leuk, veel speeltuintjes, de kinderboerderij, Binnenhof en Hesseplaats op fietsafstand voor je standaard boodschappen en je bent in no time bij Alexandrium en in de stad ook. Klaver- en Heidebuurt liggen ook praktisch tegen Hillegersberg aan.
Ik woon in het kleiwegkwartier en de juliana van stolbergenlaan is wel echt tof! Dit huis staat al wel een aardige tijd te koop (langer dan 2 maanden)… Geen idee waarom het niet verkocht wordt?
Jaaaa love ver van hier!!
Sterker nog, volgens het kadaster is de Klaverbuurt (Heide misschien ook) Hillegersberg
Edit: Ja ‘Ver van hier’ is erg leuke winkel/lunchroom Maar voorheen woonde ik op loopafstand van de Kleine Kapitein, zoveel beter voor mijn portomonee dat dat niet meer het geval is
Ik wil een auto huren om in Nederland mee op vakantie te gaan. Ben daar helemaal niet in thuis. Iemand nog aanraders die niet bovenaan in google verschijnen of andere tips? In regio Rotterdam btw.
Ik heb hier klik jaren geleden 2x een busje gehuurd om te verhuizen. Dat was toen goedkoper dan op andere plekken. Ik zie dat ze ook auto’s verhuren maar dat heb ik nooit gedaan (en het is al even geleden dus ik weet niet of er iets veranderd is). Maar toen was het goedkoop, goed en snel.
Niet perse Rotterdams maar ik heb al regelmatig auto’s via SnappCar gehuurd. Tot nu toe enkel positief en je kunt filteren op auto’s waarvan de eigenaar het okee vind dat je naar het buitenland gaat.
Volgens mij vaak ook nog goedkoper
Heeft iemand tips voor goede roti op zuid?
De palmboom op vuurplaat.
Ik haalde het af en toe bij eethuis Destiny / vroeger rotihuis Marahdj, was altijd goed. Ondertussen zijn ze wel bijna verdubbeld in prijs.
Ga dit weekend nog naar Conny Janssen Danst in de Van Nelle, echt zeer de moeite waard. Via UITAgenda (ff website checken) nu ook nog met korting.
Waar gaan jullie heen voor Taco’s/Mexicaans? Ik ga zelf altijd naar Sabor Sabor of Alfredo’s Taqueria maar is er nog een hidden gem of is Botanero bijvoorbeeld iets? Vind Alfredo’s qua eten niet super en Sabor Sabor vind ik dan weer wat minder om lang te tafelen en zo.
Ik vind Botanero heel lekker! Goede cocktails ook en altijd superlekker eten!
Oh nice! Ik zie tortilla chips met iets wat lijkt op een kaassaus en een frozen cocktail dus is sowieso wel het proberen waard!
Jaaa je had tot vorig jaar kua en die was echt fantastisch, maar ze zitten nu alleen nog in Den Haag helaas voor ons
Ik vind Botanero wel echt lekkere cocktails en bites hebben! Mis nog wel een wat authentiekere Mexicaan, ik wil zelf Jesus Malverde nog proberen. Ziet er altijd wel goed uit op Insta.
Jaaa Botanero heeft zeker goede cocktails en leuk personeel, maar qua eten vind ik het wat minder. Althans idd hapjes, maar niet alles even goed
Ja ik wil gewoon chilaquiles en enchiladas eten met salsa verde. Die huisgemaakte jalapeño hot sauce van KUA was ook zo verslavend. Maar zelfs bij hen vond ik niet alles even lekker (hun refried beans vond ik bijv echt smakeloos).
Ik had in Berlijn zo lekker Mexicaans gegeten, wil dat ook hier.
Jaaa, in Berlijn heb je zoveel lekker en betaalbaar eten. Zooo chill, maar zit momenteel in Spanje en mag dus niet klagen.
Al heeft Berlijn zoveel verschillende keukens die echt top zijn voor een goede prijs.
Maar in Rotterdam heb ik qua Mexicaan goede dingen gehoord over Sabor Sabor, alleen niet geweest