Ik vind Botanero wel echt lekkere cocktails en bites hebben! Mis nog wel een wat authentiekere Mexicaan, ik wil zelf Jesus Malverde nog proberen. Ziet er altijd wel goed uit op Insta.
Jaaa Botanero heeft zeker goede cocktails en leuk personeel, maar qua eten vind ik het wat minder. Althans idd hapjes, maar niet alles even goed
Ja ik wil gewoon chilaquiles en enchiladas eten met salsa verde. Die huisgemaakte jalapeño hot sauce van KUA was ook zo verslavend. Maar zelfs bij hen vond ik niet alles even lekker (hun refried beans vond ik bijv echt smakeloos).
Ik had in Berlijn zo lekker Mexicaans gegeten, wil dat ook hier.
Jaaa, in Berlijn heb je zoveel lekker en betaalbaar eten. Zooo chill, maar zit momenteel in Spanje en mag dus niet klagen.
Al heeft Berlijn zoveel verschillende keukens die echt top zijn voor een goede prijs.
Maar in Rotterdam heb ik qua Mexicaan goede dingen gehoord over Sabor Sabor, alleen niet geweest
We bestellen altijd bij jesus malverde, super lekker!
Jesus malverde is leuk, goede verstopte locatie. En ze hebben (volgens mij nog steeds) een dealtje via The fork voor korting. Ik moet zeggen dat ik dat wel chill vond, anders wel iets overpriced! Maar was veel lekker
Ooh ja mijn vriend kwam ook met Jesus Malverde, was die helema vergeten. Ga die snel eens proberen dan!
Sabor Sabor is wel echt goed trouwens en voor zover ik kan beoordelen authentiek, maar ik vind het ook juist lekker als er van alles tussen zo’n taco zit juist. Maar de tortilla soep en taco met cactus zijn echt aanraders voor degenen die er dus nog niet zijn geweest!
@Chili Ja Kua vond ik ook fijn! Die salsas Wist niet dat er eentje in Den Haag zat, goed om te weten als ik in de buurt ben!!
Is jesus ook leuk om te zitten? Ik loop er vaak langs maar het ziet er een beetje als een awkward hotel lounge uit vind ik
Ik ben er 1 keer op een vrijdagavond geweest en toen werd het vanaf een uur of 7 wel echt gezellig druk en toen was het leuk. Maar toen we net binnenkwamen was het nog vrij leeg en het uitzicht is niet heel bijzonder, dus snap de indruk haha.
Waar? (sorry, niet erg Roffa-gerelateerd )
Jeetje echt al een kwartier de ene na de andere hulpdienst die hier met sirenes de wijk in rijdt. Echt wel een aantal ambulances, denk iets van 5 x brandweer en zeker wel 10 politie auto’s ofzo?!
Lees op p2000 iets over een persoon te water, maar komen daar ZO veel hulpdiensten op af joh?!
Edit: rijden er weer 3 voorbij! En nu vliegt ook de heli over
En een heli :o nietttt normaal. Ben echt nieuwsgierig maar wil ook niet de real life ramp toeristen uithangen
Is het hierom misschien?
Ja toen ik het typte vloog ie echt net over m’n huis heen. Bizar joh, nu rijden er ook busjes Port Rotterdam met sirene??
Oh omg ja dat zal het zijn!
Ja dat moet het wel zijn. Ik zie de politieboot liggen bij de voet van de Erasmusbrug
Wat erg zeg hopen op het beste scenario voor alle betrokkenen.
Veel hulpdiensten rijden nu weer de wijk uit, allemaal zonder sirene. En ik las dat er 6 mensen uit het water gehaald zijn. Dus hoop dat lege ambulances betekent dat iedereen oké is!
Heftig hè, die schreeuwende sirenes. Het waren er echt heel veel, dan weet je dat het foute boel is.
Klopt het dat je 50% korting op het gehele menu (behalve drankjes) krijgt?