Rotterdammerts unite

Ik ben daar een keer geweest en werd toen door een man gemasseerd, maar die vond ik zo ongemakkelijk. Bleef heel vaak m’n voornaam noemen. Toen stond er ook niet van die vage natuurmuziek op, maar black eyed peas.

2 likes

Echt? Weird
Ik ga altijd bij Marga, heb sws liever een vrouw.
Zij is echt super goed

3 likes

Ja ik ook liever een vrouw. Dus ik denk dat ik sowieso al wat meer oplette op dingen die ik onprettig vond, al krijg ik altijd wel de kriebels van mensen die mn naam steeds noemen. Maar volgens mij kon ik toen die keer niet kiezen.

2 likes

Haha ja dat is wel heel erg geprobeerd. Snap dat het al met al geen relaxte ervaring dan is terwijl je juist komt om te ontspannen!
Zij zit altijd erg vol geboekt (grote kring vaste klanten) dus denk daarom. Dat is wel het jammere van als je spontaan een massage wil

1 like

@Fredje ik vond de spido haventour echt geen reet aan, dus die zou ik zelf afraden.

@Clivebixby ik zag er 1 in de foodhallen op kop van zuid. Moest muntgeld in en ik denk niet dat het analoog was maar gewoon digitaal.

2 likes

Weet iemand of er binnen de poortjes op Rotterdam Centraal een wc is? Moet zo nodig plassen omg

Net buiten de poortjes, omhoog met de roltrap. (in de buurt van de rituals dacht ik.)

1 like

Binnen de poortjes vgm niet, maar buiten de poortjes zit hij idd bij de Rituals en de AH to go (aan de kant van de metro). Daar kun je evt ook komen via spoor 1.

1 like

Weet iemand waar je lekker en leuk kan eten nabij het Kralingse bos (kwartier lopen ofzo aan de kant van prinses Beatrixlaan)?

Edit: vicini is vol, en wil niet echt een en meer gangen menu maar gewoon los kunnen bestellen.

2 likes

Calaboose

5 likes

Oe ziet er goed uit, maar we hebben een moeilijke eter maar sla ik wel even op. Is Bomm bar en bistro wat?

1 like

Heeft iemand nog suggesties voor amazing plekken om eten te bestellen? :star_struck: sta voor alles open behalve sushi haha

Weet iemand een plek waar ik wat lekkere zoete dingen kan halen, zoals brownies en koekjes etc? Arzu vond ik de laatste keren tegenvallen, Koekela al vaak gehaald, Le Petit Jean is niet helemaal wat ik zoek voor de gelegenheid.
Ik zat zelf aan Lof der Zoetheid te denken maar ik heb het gevoel dat ik een leuke plek over het hoofd zie.
Liefst omgeving Noord/Kralingen/centrum.

Das Brot heeft lekkere koekjes maar lof der zoetheid is geweldig!

2 likes

Urban bakery bij eukodiaplein vind ik altijd lekker maar het aanbod is vrij klein. Of dudok? Soms loop ik op cs even naar binnen om snel wat te halen.

2 likes

O ja, Dudok is ook een goede inderdaad (love hun white chocolate chip cookies)!

Ik zag vorige week trouwens twee exemplaren van jouw hondenras bij de Kralingse plas :star_struck:

1 like

Mlouza, Almina, SUE, sharp sharp
Florentina

1 like

Volgend weekend slaap ik een nachtje in the Slaak. Is wat van het centrum af, zijn er in de buurt wat leuke winkels? We gaan eten bij restaurant rotonde, iemand al eens wezen eten?

Jaaa deze week toevallig gegeten bij rotonde! Was heel lekker! Wij hadden boerenkool, spinazie, oesterzwam, prei en een kaasplanken. Allemaal aanraders!

Al Malek sweets, dit is wel in west.
Hun baklava is geweldig, lekker crunchy niet te zoet en met veel pistachenoten :drooling_face: ze hebben ook veel andere koekjes, maa die heb ik nog nooit gekocht.
Ze hebben ook wat hartige dingen, zoals een pastei met za’ater, heeerlijk!

1 like