Donderdag! Thanks voor de tips, leuk!
Wij willen met een grote groep gaan picknicken bij Kralingse plas. Wie weet wat het leukste/mooiste plekje daar is om neer te strijken? Ik ben totaal niet bekend daar in de omgeving.
@LunaLovegood Het gebied bij het peuterbad/bbq-veld is wel sinds begin deze maand weer losloopgebied, dus vooral in het weekend behoorlijk druk met honden.
Eens met @Evenveel over het plekje bij het peuterbad. Je hebt daar een megagroot veld (wat ik wat minder gezellig vindt in deze tijd van het jaar) maar je hebt er direct links en rechts van (als je naar het bad/water kijkt) ook een wat kleiner veldje. Dat is net wat knusser. En niet te missen als je het peuterbad aanhoudt.
@En_17_Anderen Van den Berg op de vierambachtstraat.
Ik ben erg tevreden met hun service. Heb 3 jaar geleden een fiets daar gekocht en kan altijd langs voor onderhoud en kleine dingen maken ze meteen.
Kleiweg tweewielers natuurlijk
Ik was bij lof! Ik vond het eerst echt een raar tentje met een vreemde net niet 70s vibe hahah maar ik had een heerlijk broodje en een scone en ze hadden ook lekkere drankjes en mn vriendin had twee stukken taart en die waren ook heerlijk. Erg geslaagd!
We zijn niet meer gegaan omdat ik buikgriep had was het lekker?
Waar kan je eigenlijk echt lekker (Hollandse) pannenkoeken eten met kaas en/of spek? Ergens nabij het centrum of Kralingse bos ofzo (of ander bos kan ook wel).
De big bij het bos! Op een dag als vandaag kan je daar heerlijk buiten zitten. Het is very super ouderwets, maar pannenkoeken zijn heerlijk!
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar misschien:
De Pannenkoekhut | Pannenkoekenhuis
https://maps.app.goo.gl/E4btSkNppEiUjKjk7?g_st=ic
De Nachtegaal in het Kralingse Bos, aan de andere kant vd plas dan De Big. Heerlijk Rotterdams, alleen maar vrouwen in de bediening (type geblondeerd haar, oranje lipstick, Rotterdamse sjiek). Love it. En heerlijke pannenkoeken!
Haha wat erg, eerste wat ik denk is ‘ohh nee he, wat een gedoe allemaal’. In plaats van ‘ohh!! Wat leuk!!’.
Haha precies hetzelfde hier hoor, ook omdat ik weet dat mijn buurt echt chaos gaat zijn. Ben benieuwd of ze hem nog ergens een pan bami uit het raam laten gooien ofzo.
oh nee, wat kut
Ik ga binnenkort een weekend naar Rotterdam met vriendinnen en krijg helemaal keuzestress van dit topic. Een aantal is nog maar 1x in Rotterdam geweest, dus denk dat we ook wat standaarddingen als een strandwandeling, Spido tour door de haven, Euromast op, oid gaan doen. Iemand nog tips wat we echt niet mogen missen voor het echte Rotterdamse gevoel?
Waar hebben ze echt de lekkerste broodjes waar je kunt zitten? Giuliano ken ik uiteraard maar al 5 x geweest haha
Eten bij bazar en ik vond een wandeling langs streetart wel leuk (Ik vond de gids niet leuk maar volgens mij kan je dat via een app ook zelf lopen)
SolFood en Bun hebben lekkere broodjes! Niet echt een plek waar je uitgebreid luncht, maar je kan bij beiden zitten.