Rotterdammerts unite

Weet meteen waar je bedoelt. Vaak langs gefietst en altijd gedacht: wat is dit? (Behalve dan: kunst)

1 like

Ohhh leuk om te weten! Ga ik heen tijdens een van de honderdduizenden loopjes :wink:

1 like

Heb je alle antwoorden al? Ben wel heel benieuwd!

Nee helaas!
Antwoorden zijn ook nergens te vinden

Ik krijg vanmiddag een nieuwe bank. Maar m’n oude is te goed om bij het grofvuil te zetten. Heb hem op marktplaats gezet maar geen reacties. Ook heb ik me aangemeld via Facebook bij gratis op te halen in Rotterdam maar ben nog steeds niet geaccepteerd. Kent iemand hier iemand die een gratis grijze 3 zits hoekbank wil?
De bank is prima in orde, en wil er graag iemand blij mee maken

Ja heb ik gedaan. Ook op marktplaats Rotterdam.

1 like

Je kunt hem op laten halen door de kringloop?

Ja had ik naar gekeken maar ze hebben het ontzettend druk. Eerstvolgende mogelijkheid om op te halen is pas 14/04. En m’n nieuwe bank komt vanmiddag al. Maar zo komt een jonge alleenstaande moeder de bank ophalen. Blij mee!

5 likes

Heb dan eindelijk Indiaas gegeten, ben uiteindelijk voor Whatsup India gegaan. Was in m’n up dus kleine bestelling, maar het viel me een beetje tegen
 Knoflook naan proefde niet vers (en had geen koriander) en de vindaloo was weinig smaakvol, aloo tikki chaat ook (maar kan ook zijn dat het niet mijn ding is, nooit eerder op). Volgende keer 91 Spices proberen :sweat_smile:

1 like

Ik had een collega uit India en die vond 91 spices de beste :slight_smile: en ik heb er goede ervaringen mee ook! Weet niet hoe ze met take away zijn.

2 likes

Jammer dat het tegenviel! Ik ben ook nog op zoek naar een goede Indiaas restaurant. Ik had vorige keer Ambala Tandoori geprobeerd maar die viel me tegen. Lekkere naan en samosas maar de curries waren mwah.

1 like

91 spices vind ik echt top, ook qua afhalen/bezorgen! goed verpakt, super grote porties en ze hebben er 2 keer toen ik er wat bestelde iets extra’s gratis bijgedaan :pleading_face:

6 likes

Ik ben ben opzoek naar een brunch box. Hebben jullie nog aanraders?

Ah ik voel me nu echt onbevredigd haha had ik maar 91 Spices gedaan!! Zit zelfs te twijfelen of ik moet klagen over Whatsup, doe dat liever niet want dat kost hun dan ook weer geld en is in deze tijd niet zo chill
 Aan de andere kant weten ze dat ze me oude naan geven :grimacing: Naja ik laat het maar, misschien heb ik ook gewoon pech met gerechten, want sommigen hier vonden het juist wel oké!

https://www.ad.nl/rotterdam/florence-41-uit-oeganda-opent-heimweewinkel-ik-heb-al-meegemaakt-dat-mensen-moesten-huilen~ac265df2/?fbclid=IwAR1Vb04MDVU1XbVvlyhYDvMl9wS0_xk4VtW_QrmwUe_QNNRCl93l5z65rac
Een “expat winkel” met veel VS en UK producten.
Wil ik wel heen!

8 likes

Oeh, ben benieuwd of ze ook Nieuw Zeelandse marmite hebben

Ah leuke tip, ga er ook eens kijken.

@Acculader in hoeverre is dat anders dan de Britse marmite? Smaakt het echt anders of is dat alleen merkbaar voor de fijnproever?

Ik ben er geweest! Superleuke dame en best al een leuk assortiment

1 like

Nee is wel echt anders. Het is zoeter en de textuur is minder stroperig. Engelse marmite vind ik niet te vreten, Nieuw Zeelandse is me favo broodbeleg.

1 like

Ik vond de naan ook niet zo, maar de gerechten die ik had besteld waren wel echt lekker en authentiek. Had wel andere gerechten gekozen, dus mss idd net geluk.

Zo waren mijn ouders bij 91 Spices geweest toen ze net open waren en dat vonden ze niks (en niet authentiek). Maarja, dat kan er ook aan hebben gelegen dat ze net open waren en ze het verkeerde gerecht hadden gekozen. Ik moet die iig nog proberen, samen met nog wat andere plekken.

1 like