Rotterdammerts unite

Met de nieuwe maatregelen gaat perron per 25/9 open van 18 tot 00 :joy:ik ga een kaartje kopen denk ik, echt gemist

11 likes

Wat was Perron ook alweer?

1 like

Jeu de boulen bij mooie Boules vind ik leuk om te doen!

3 likes

Citybril kun je kijken! Anders pearl of eye wish. Ik heb m’n bril van loek (heel veel zonnebrillen maar vind ik zelf de service iets minder)

1 like

Ik was toen ik nog in NL woonde trouwe klant bij Het Brillenkabinet op de Oosterhof (aka Alexandrium I tegenwoordig geloof ik). Zowel voor lenzen, als gewone bril, als zonnebrillen. Sowieso zou ik (als je het budget ervoor hebt) naar een kleinere, onafhankelijke winkel gaan, daar word je over het algemeen toch beter geholpen, plus die kunnen het natuurlijk ook wel gebruiken momenteel

4 likes

Ja dit lijkt mij ook een leuke date! En bij Mooie Boules kun je daar een hapje eten maar zitten ook genoeg leuke tentjes daar dichtbij :blush:

Eens! Is inmiddels alweer jaren geleden dat ik ben geweest, maar was veel aandacht voor de vorm van mijn gezicht en welk montuur daarbij zou passen. Niet goedkoop, maar wel goed dus.

2 likes

Nog nooit gedaan dus dat is ook een leuke optie :smiley: dank je voor de tip!

@Samsam zitten er ook vega/vegan tentjes daar in de buurt?

Gare du Nord is vegan! Zit in een oud treintoestel dus sowieso een unieke plek. Zelf al jaren niet meer geweest om te eten dus weet niet of het menu wat is :slightly_smiling_face:

2 likes

Ze zijn in Rotterdam best student-vriendelijk wat betreft woningen huren! Ze kan bijvoorbeeld in Facebook groepen een oproepje plaatsen of mensen samen zouden willen zoeken, en dan vanaf daar verder. Ik zie dat best vaak voorbij komen en ik zie ook veel wanhopige mensen die nog geen kamer hebben dus ik denk dat ze wel makkelijk mensen kan vinden.

1 like

Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, maar dat is wel een goede tip. Ik ga het aan haar doorgeven, dankjewel!

Anders misschien Student Hotel? Geen ervaring mee en volgens mij best prijzig, maar als ze nog plek hebben misschien als last resort?

1 like

I Hate Models op zondag!!!

Haha ja ik zag het net maar dat gaat me toch wel te ver hoor, moet gewoon werken op maandag. Ga jij wel?

Ik ben vrij op maandag, dus hoefde er geen twee keer over na te denken :grimacing:

3 likes

Hoop dat veel mensen een leuk feestje hebben hier in de buurt (Centrum/Boompjes), maar wat een tyyyyyfus herrie. Groetjes oma Kjuffie en haar baby

Ik woon daar ook in de buurt en hoor het ook. Nog niet eerder zo meegemaakt. Kan helaas zelfs met de verrekijker niet achterhalen waar het is :confused:

1 like

Ha same hier! Sta al een tijdje met een chagrijnig gezicht naar buiten te turen

3 likes

Ja die van @Livre vond ik erg laat. Had op een gegeven moment wel het idee dat het minder werd, of ik ben gewoon toch in slaap gevallen. Of toch andere feestjes. Hier was het in ieder geval muziek, iemand op een microfoon erbij, alles erop en eraan. Maar lees er ook niks over in ons gebouw-Facebook-groepje, alsof mijn buren er geen last vqn hadden?!
@Diorshow ja het kan echt van alle kanten komen hè, met dat gegalm. Als het met een verrekijker niet lukt dan houdt het wel op.

1 like

Ja ik heb ook het idee dat het weerkaatsen van geluid tussen alle hoge gebouwen alles enorm versterkt. Mensen zijn altijd erg verbaasd als ik vertel dat het s nachts relatief stil is buiten. Zo’n feestje valt dan helaas wel meteen op 🥲. Heb wel eens eerder overwogen om politie te bellen, maar waar stuur je ze dan naartoe haha?
Edit: als je dus zelf niet eens weet waar het geluid vandaan komt

2 likes