Rotterdammerts unite

Ja dan komen ze dus niet. Heb een keer de wijkagent benaderd voor huiselijke ruzie (hevig, meermaals), ergens in ‘mijn’ toren. Maar ik kan niet horen waar precies. Konden ze niks mee. Snap ik ook wel, want ja… ga je dan overal aan bellen?
Wel gezellig, een paar forummers zo dichtbij!

1 like

Ja ik heb het overwogen gister, politie niet dcmr inderdaad. Misschien toch maar doen, voor de meldingen.

1 like

wat zijn jullie ervaringen met kinki kappers in rotterdam? ik heb het in mijn hoofd gehaald om per se morgen snel geknipt te worden en kinki is 1 van de weinige plekken waar dat op maandag kan, maar ik ben er nooit geweest en ben bang dat ik hun tijd “verspil” omdat ik niet wat heel bijzonders wil :sweat_smile:

Zelf geen ervaring maar Bonnie gaat er weleens heen haha vind het meestal wel geslaagd bij haar

1 like

Mijn kapper is open op maandag en adviseer hem altijd aan iedereen. Jorindel hair aan middellandplein, te boeken via treatwell!

3 likes

ohhh wat erg :joy: nou ja, als ze echt goed zijn wil ik daar best overheen kijken! thanks allemaal!

Oh volgens mij zat hij eerst bij dezelfde locatie als mijn kapper (Floating hair) maar zit hij nu op zo’n shared plek? Doe ik nu mijn nagels. Vind ik zo leuk gedaan daar. Is volgens mij van dezelfde eigenaar als toen bij het Schieblock
(Geen nuttige info dit)

Weet iemand hoe zwemmen met korting met de Rotterdampas werkt? Als ik een online tijdslot wil reserveren kan ik alleen kiezen voor vol tarief, of “gratis Rotterdampas” (dat kan je maar één keer doen), maar ik zie nergens de optie om met 50 cent korting met je pas te zwemmen.

Ja klopt! Hij zit op 2 plaatsen, the gallery waar idd ook allerlei andere beauty salons zitten. En hij zit ook aan middellandplein in ook een soort share salon (maar dan wat kleiner en enkel kappers) die door Floating hair is gestart, heet beyour.own. Daar zitten ook andere kappers die toen in Schieblok zaten.

1 like

Hebben jullie een leuke tip voor een middagvullende high tea komende zaterdag? Hoeft niet in het centrum te zijn hoor maar wel in rotterdam :slight_smile:

Hotel New York?En er is sinds kort ook een Teds geopend in Rdam, op best een leuke plek

1 like

Ik liep vandaag langs Lof der Zoetheid en die high tea zag er echt heerlijk uit. Leuk plekje om te zitten ook, maar geen idee of het net zo lekker is als dat het er uit ziet.

4 likes

Ja dat is het zeker!!

1 like

Tea lab? En anders yoghurt barn, heeft ook een hele lekkere maar die zaak zit wel in andere steden ook, dus misschien niet zo speciaal

1 like

Tea lab fan!! Vroeger zaten ze bij blaak, weet niet hoe de nieuwe locatie is

2 likes

Zeker lof der zoetheid!

1 like

Omdat ik gewoon benieuwd ben, maar heeft iemand hier dat gratis gfe-bakje opgehaald bij de gemeente? Ik kreeg de brief te laat en toen was de datum al geweest dat ik het kon ophalen bij de supermarkt hier. Nu heb ik er 1 besteld maar vind het gewoon leuk om te weten wat voor bakje ze weggeven.
Iemand een foto ervan?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas door je show je laatste aankopen post weet dat ze dus gfe gaan scheiden hier haha. Is dat ook voor het centrum of alleen nog bepaalde delen van Rotterdam? Heb nog niks gehoord of gezien.

2 likes

Volgens mij nu alleen nog voor bepaalde delen. Ik zag in Blijdorp overal containers staan, maar bij mij in de wijk nog niet.

1 like

Er zijn toch meerdere data dat je het bakje kon afhalen? Donderdag was de eerste maar op mijn voucher staat dat er nog 3 komen
Ik had al een bakje gekocht want ik wist niet dat je er 1 gratis zou krijgen maar ben ook benieuwd, misschien ga ik m alsnog wel halen, hij zit behoorlijk snel vol die ik nu heb

@Bunnyslippers het is als proef opgezet in Blijdorp inderdaad en ik geloof dat in de brief stond dat het in 2022 in heel Rotterdam zou moeten zijn

1 like