Ik zit bij de boekenclub van Bored to Death bookclubs! Er is er een voor YA en voor Engelse lit. Supergezellig, kom een keer langs als je zin hebt.
Hebben jullie kappertips voor blond haar? Locatie maakt niet uit. Ik zat aan Rob Peetoom te denken, maar misschien hebben jullie nog andere aanbevelingen. Ben een beetje een kappersnob en niet zo snel tevreden, zoek echt iets goeds voor highlights en knippen uiteraard.
Ik ga bij Rob Peetoom op de Meent voor mijn asblonde highlights. Kost een paar centen, maar ben echt altijd tevreden. Ik laat altijd kleuren en knippen door Rowena⦠Rosella knipt ook goed.
@Evenveel vroeg een maand terug waar je lekkere vegetarische roti kon eten, maar ik ben op zoek naar de lekkerste roti met kip. Het liefst waar je kunt bestellen/thuisbezorgen. Wie heeft dƩ tip?
Warung mini
Jep die wilde ik ook al typen haha!
Geen Rotterdammer hier maar wel fervent bezoeker en fan van de stad. Mijn halve vriendenkring woont er ook.
Maarr gaan er meer mensen morgen naar Blijdorp festival?
@flwhrs @Boondigga @anon91490777
Warung mini bezorgd niet in de omgeving van Alexander
En Asha bezorgt helemaal niet (maar daar heb ik het wel 1x gehaald toen ik nog in die buurt woonde en was wel lekker!)
Anders toch maar een keer gaan halen
Nee hĆØ, terwijl het echt niet zo ver van het centrum is
Iens vertrouw ik sowieso niet echt, omdat zij kunnen betalen om slechte reviews te laten verwijderen. En een Chinees die roti maakt? Daar moet ik nog even over nadenkenā¦
Oooh zo haha. Laat ik nou net geen fan zijn van Chinees eten
Toch maar weer terug verhuizen naar Blijdorp denk ik
Edit: nouja, niet gelogen, maar ook niet eerlijkā¦
Hoi ik woon al enige tijd ib Rotterdan, maar ik vind het eigenlijk net niet helemaal fijn waar ik nu woon (west). Ik wil gewoon rustig over straat kunnen lopen in de avond zonder problemen en hier is dat toch niet echt chill. Dus ik wil wel graag verhuizen, maar ik weet niet zo goed waarheen. Wat vinden jullie echt fijne buurten? Zoek eigenlijk een mix van wel iets te doen, maar ook een beetje rustig. Blijdorp is nu natuurlijk helemaal hip, maar ik ben eigenlijk nog nooit op plekken daar geweest die ik echt leuk vond (waar zijn die dan?)
Ik woon in Blijdorp en wat betreft echt leuke plekjes kom ik ook weinig verder dan de dierentuin, het Vroesenpark, ijssalon Gielato en de singel aan de Schepenstraat. Vooral de centrale ligging maakt voor mij Blijdorp zo fijn. Weg uit de drukte als je dat wil maar binnen 15 min loop je naar het centrum, binnen 15 min ben je naar Kralingse Plas gefietst etc etc. Het is maar net wat jouw eisen zijn mbt woongebied.
@Casablanca waar woon je ongeveer in west? Ik ken heel Rotterdam wel goed (ofja alles behalve verder op zuid) maar dat weet @anon91490777 weer
Ik woon in een best goed stuk maar ik vermijd wel straten zoals de Claes de vrieselaan en 's gravendijkwal in mijn eentje in het donker, daar word ik vaak lastig gevallen. Maarja ik ben zo ongeveer overal lastig gevallen hier in Rotterdam, ook gewoon overdag in Kralingen en het centrum. Thug life.
Sowieso als je overweegt je verhuizen ook 's avonds door de buurt fietsen/lopen!
Suuuuuperghetto, BIJNA net zo erg als west!!!
Woon precies in de buurt bij die straten⦠en ik weet inderdaad dat het overal wel kan gebeuren, maar hier is het eigenlijk elke keer wel dat ik tenminste nageroepen wordt. Ik weet niet helemaal of ik wil huren of wil kopen wat het ook lastig maakt.
Bedankt iedereen voor de reacties. Heb iig wat om overna te denken ļø
Hahaha oeps. Maar ik snap je wel, daar hangen ze veel, vind ik ook niet fijn. Maar ook daar in de buurt (vooral iets meer naar het centrum) is het ook weer beter en hoef je ook niet door rare straten vanaf de stad/het station. Maar dat weet je zelf ook wel denk ik
Die Albert Heijn daar is wel de ergste waar ik ooit ben geweest hahaha
Ik heb gewoond aan het eind van de Meent/begin Jonker Fransstraat. Daar heb ik nooit problemen gehad. Ik heb ook in Crooswijk gewoond, pal tegenover het kerkhof. Ik had het anders verwacht, maar ook daar nooit lastig gevallen. Daarna heb ik in Blijdorp gewoond en dat was de meeste āveiligeā plek voor mijn gevoel, ook leuk om te wonen (want relatief rustig, maar toch vlakbij het centrum en het Vroesenpark). Nu woon ik in Het Lage Land (bij Alexander) tussen de gezinnen en bejaarden. Hier is het ook echt rustig en prima.
Nooit ergens lastig gevallen eigenlijk. In West en Zuid zou ik zelf niet snel gaan wonen, heb veel verhalen van vriendinnen die niet zo leuk zijn (de verhalen dus, net de vriendinnen). Blijdorp vind ik het leukst, maar is ook erg duur en krakkemikkige huizen. In Het Lage Land krijg je meer waar voor je geld, vind ik. En als je door het Kralingse Bos fietst ben je zo weer in het centrum.
Woonde je in dat studentencomplex bij de meent toen? Hehe, mijn vriend woont precies daar in de buurt.
Woest kijken kan wel helpen haha.
Ja is zo, Zuid staat niet zo goed bekend terwijl er vast veel mensen zijn die het juist heel prima vinden daar. Misschien moet je ook een beetje pech/geluk hebben?
Ik ook trouwens