[…]straat! Bedoel je die?
Yess
Ik heb daar echt fijn gewoond haha. Ik keek uit op de begraafplaats zeg maar. Woon jij in dat gebouw (dus met die eigen parkeerplekken zeg maar) of in dat andere gebouw ernaast?
De verhalen van mijn vriendinnen zijn vrij recent jammer genoeg… Maar als je het wel fijn vind om daar te wonen is dat eigenlijk heel chill, want de huurprijzen zijn veel beter dan op andere plekken!
Ik woon in west, maar ik voel me best wel veilig. Al woon ik meer richting het centrum. Mijn vriend heeft aan de Schiedamseweg gewoond en daar wilde ik ook niet in de avond alleen over straat.
Nee, m’n vriend woont daar in een huurhuis, daar gaan wonen toen het nog betaalbaar was;p ik woon in noord. Vind ik ook heel leuk!
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een woning maar het lijkt wel onmogelijk. Had laatst hier wat tips vandaan gehaald maar dat heeft ook niet echt geholpen helaas. Heeft iemand ervaring met een huurmakelaar? Ik ben echt een beetje wanhopig want wil echt zo snel mogelijk verhuizen maar het is zo lastig!
Ik hoor inderdaad ook hele wisselende verhalen over zuid! Maar toch wel vaak de wat negatievere helaas, maar fijn dat jij daar geen last van hebt. Er is wel meer aanbod in zuid maar ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel aandurf
Vroeger, toen het nog betaalbaar was. Leuk! En Noord is ook leuk vind ik
@Evenveel Hi buurvrouw!
Ik heb mijn appartement via Interhouse, geen inschrijfkosten en gedoe. Wel alleen vrije sector geloof ik, maar je kan even kijken?
Ja ik zoek in de vrije sector, maar soms zie ik door de bomen het bos niet meer haha. Maar dankjewel, ik ga eens kijken!
Ik ben ook aan het kijken voor een ander huis, maar alles is zoooo duur! Waar wil je het liefst heen verhuizen?
Ik snap ook nooit zo goed waarom er zo wordt afgegeven op Zuid. Heb in Noord en West gewoond en ben helaas vaak zat lastiggevallen, het komt overal voor.
Jaaa het is zo duur en ze stellen op zoveel plekken hoge inkomenseisen, echt niet te doen. Het liefst wil ik in noord of west wonen. Ben jij al lang aan het zoeken?
Nee meer nog aan het rond kijken, want ik heb ook geen haast. Maar ik kijk vaak toch wel 1 a 2 keer per week of er een leuk huis opstaat. Ik wil ook het liefst in west of noord wonen.
Het is lastig he, zoveel mensen die nu aan het zoeken zijn. Hoop dat we snel iets leuks vinden!
Ben benieuwd of ik mensen van hier dan wel eens zie of ken, veel buurten die genoemd worden, kom ik vaak of wonen mijn ouders
Ik ben ook op zoek! Heb nu eindelijk wat meer zekerheid over werk en locatie dus zal wel even in Rotterdam werken.
Het is inderdaad echt lastig maar hoop snel iets te vinden!
Vorige week bij een appartement gekeken in de buurt van het Heemraadsplein in west. Ken alleen de buurt niet zo goed, zag er wel goed uit en het meisje dat er woonde zei wel dat ze zich veilig voelt! Dus iemand die de buurt kent en me wat meer kan vertellen?
Ik heb ook jaren op zuid gewoond en nooit lastig gevallen op straat. Ik voel me in west onveiliger en ook in noord ben ik wel eens lastig gevallen.
Zuid is bovendien even groot als van west naar oost en bestaat uit zoveel verschillende buurten
Wat ik meemaak is; roepen, fluiten, gebaren maken maar ook dat ze je een tijdje achtervolgen zowel lopend, op de fiets en met de auto.