Wat fijn! Ik ga je zeker in gedachten houden
Thanks! Ik was al zonder succes aan het zoeken naar initiatieven in de regio.
Er is ook een verzamelpunt in Ouderkerk aan de IJssel, mocht dat toevallig dichterbij zijn.
Oh dat laatste geldt voor mij! Hoe/wanneer/waar in Rotterdam-West?
Thans! Dit is letterlijk bij m’n mamma. Had recent veel kleding en schoenen van m’n zoontje apart gelegd voor een hulpbehoevende maar die is nooit gekomen. Inclusief speelgoed.
Gewoon bij mij thuis, ik stuur je een bericht.
Oh daar zou ik wel een keer gebruik van willen maken onze hond heeft verlatingsangst en we zijn al ruim een jaar niet op stap geweest. We missen echt een oppas in de buurt, zou zo fijn zijn om een keertje te kunnen uit eten.
Ah als je in het noorden ergens woont, wil ik je ook wel keertje helpen hoor!
Edit als @flwhrs natuurlijk niet kan
ah gossie arm beest, maar wel heel vervelend voor jullie inderdaad! Maar wil jullie graag helpen
Oh wat fijn! Misschien maak ik daar wel eens gebruik van. Andersom vind ik het ook prima iemand eens uit de brand te helpen op woensdag of in het weekend.
Zo lief dat je dit aanbiedt! Ik ben sinds kort bezig met een oppasadres vinden voor mijn hond en heb al wat dingetjes lopen, maar als dat niks wordt dan weet ik je te vinden haha.
Ik sta ook nog steeds open voor een hondenmeeting oid in Rotterdam voor wiens hond dat leuk vindt, die van mij heeft meer vrienden nodig
En @kleinmaargroot heel lief zal eens overleggen met m’n vriend!
@Sax oh ja dat lijkt me ook heel leuk maar de mijne heeft last gehad van wat puberaal gedrag en kan de baas spelen over kleine honden, dus we hebben dat soort dingen vermeden de afgelopen tijd. We willen hem binnenkort laten castreren en dan is het leuk om dat eens uit te proberen! Zijn er meer liefhebbers?
Ja jij bent de enige andere hondenbezitter die ik weet hier, maar er zijn er vast en zeker meer! Van jouw hond wist ik inderdaad al uit het hondentopic dat je andere honden een beetje vermeed de laatste tijd.
Als je het binnenkort een keertje wilt uitproberen mag je me altijd een berichtje sturen. Ik heb een teefje van 4 (middelgroot) dat goed haar grenzen kan aangeven, van puberaal gedrag is ze meestal niet zo onder de indruk. Ze houdt meestal juist wel van ietwat lompe jonge honden.
Yes hier een pup van 5 mnd die alle honden leuk vindt
Oh nou dat is de omschrijving van de mijne gek op spelen maar rent iedereen omver. @Sia puppies is ‘ie ook gek op!
Ik zou dat ook leuk vinden! Mijn pup heeft niet heel veel honden vrienden maar vind andere honden wel héél leuk. Zijn favoriet is als hij ze zover kan krijgen om hem achterna te rennen.
Ik ook! Een lieve enthousiaste cockerspaniël reu van 2,5
Er zijn nu een aantal verzamelpunten voor spullen voor Oekraïne: https://www.instagram.com/p/Cak1t5LrXAY/?utm_medium=copy_link Ook in Blijdorp en Delfshaven bijvoorbeeld.
Het is in West maar pedicure Astrid Peperkamp is goed (en ook een aardige vrouw). Ik ben nogal een pedicure snob maar zij komt door de selectie.
Wat is dè leukste kringloopwinkel van Rotterdam? Wat wel te bereiken is met ov? Ik ben aardig nieuw in het wereldje en wil er graag eens naartoe!