Rotterdammerts unite

Jij hebt koop toch?

@Virago Ik sta sowieso al een tijd ingeschreven bij MVGM, dus als er toch iets voorbij komt is het mooi meegenomen. Maar het klopt wel wat je zegt, het gaat enorm om vriendjespolitiek daar. :expressionless:

@Bridgetogantry Wat dat betreft heb je echt mazzel met je woning als het zo via via en MVGM gegaan is. Geniet er maar van! (En help mij aan zo’n via via :grimacing:)

2 likes

Iemand weleens naar een groepsles geweest in een zwembad, bijvoorbeeld aquarobics of aqua kickboxing gedaan? Ik wil het een keer proberen, maar durf niet zo goed haha want denk ook dat het misschien vaste groepjes zijn.

Ik ben echt 7 jaar geleden een paar keer naar aquarobics gegaan in Zevenkamp. Ik denk dat het leeftijdsverschil toen ongeveer gemiddeld op 40 jaar lag haha. Grote seniorengroep, goede sfeer en heel vriendelijk allemaal. Je bent ook veel te druk in dat bad om te kletsen, geen idee hoe dat op andere plekken natuurlijk is, maar ik voelde me wel op mijn gemak.

1 like

Ik ben voor Corona wel eens bij zwemcentrum Rotterdam (bij Zuidplein) naar Floatfit geweest en dat was echt leuk! Oefeningen doen op een drijvende plank in het water. Iedereen staat een stuk uit elkaar en is alleen maar met zichzelf bezig (niet vallen), dus had geen ongemakkelijk gevoel ofzo.

3 likes

jaaaa zij hebben ook zulke lekkere pizza’s en die mensen daar zijn zo lief :heartpulse:

2 likes

Iemand een aanrader voor een dansschool? Wil het graag weer oppakken omdat ik het altijd zo leuk vond. Het liefst hiphop of modern.

2 likes

Doet hier iemand aan Krav Maga in Rotterdam? Zijn er af- of aanraders van aanbieders?

1 like

Voor modern vind ik de docenten bij SKVR en Talvandansen heel leuk!

1 like

Hiphophuis heeft ook leuke lessen!

3 likes

& @biscotti thanks! Kan ik zeker wat mee, de eerste twee was ik inderdaad al tegen gekomen. Ik ga even proeflessen boeken denk ik!

2 likes

Kent iemand nog een koffiebar/ werkplek?
Alvast bedankt☺️

Rotterdam breed of heb je een bepaald gedeelte in gedachte?

2 likes

Bij café @ home aan de Goudsesingel zitten veel mensen met hun laptop! Ze hebben lekkere koffie en ook broodjes maar die heb ik nooit geprobeerd.

2 likes

Ik vind zelf de coffee company nog steeds heel fijn, vooral die bij eendrachtsplein en dan boven zitten

2 likes

Weet iemand een betaalbare plek rondom het centrum waar ik mijn voeten kan laten doen? :joy: dus geen pedicure met nagellak maar echt de hele voet.

Skvr! Super leuk, het is dat ik ben verhuisd naar een andere stad, anders zat ik daar nog wel.

3 likes

Sorry, ik had hier overheen gelezen! Centrum graag.

1 like

Bedoel je met “hele voet” dus een medische pedicure? Of voet massage?

Voor medische pedicure vind ik Do my feet heel fijn. Ze zit wel erg vol helaas

Mocht iemand een keer een honden oppas/uitlater nodig hebben in Rotterdam dan houd ik mij aanbevolen!

8 likes

Shimmer is nu een verzamelpunt in Rotterdam voor spullen voor Oekraïense vluchtelingen:

https://www.instagram.com/p/CahdFVjsxtR/?utm_medium=copy_link

Mocht je spullen hebben, maar geen vervoer: ik verzamel spullen in Rotterdam-West en rijd ze naar verzamelpunten.

12 likes