In centrum kun je Zwaan bikes checken, of die grote zaak bij oostplein, maar ik ben goed geholpen bij fietsenmaker zwaanshals op de Zaagmolendrift. Zij hebben hun aanbod op Marktplaats staan, kun je alvast wat voorsorteren.
Twee tot drie keer moest ik steeds gaan per behandel traject.
Eerste afspraak beginnen ze ook meteen met behandelen. Afhankelijk wat je klachten zijn denk ik maar ik moest nog 1 Ć” 2 keer terug.
weten jullie een goede krullenkapper in rotterdam (omgeving centrum of net erbuiten) waarbij je niet een godsvermogen kwijt bent? dus geen 270 euro voor alleen knippen en highlights haha
Ik heb goede ervaringen met de osteopaat in het Parkhuis.
Mixtbaby?
Studio kostas! Zat eerst bij mixtbaby maar is voor zichzelf gegaan. Had eerst niet door dat hij weg was bij mixtbaby en ben toen geknipt door de eigenaar van mixtbaby maar dat deed echt niks voor mān haar.
Hij is voor knippen niet zo duur maar verven wel.
Hij gebruikt allemaal vegan en duurzame materialen.
Op de Pannekoekstraat zit een kapper waar ook een krullenkapper werkt (naam weet ik niet meer, dacht iets met een M). Geen ervaring mee nog
Take Cāhair schijnt goed te zijn! Er zit er een in Rotterdam Noord, Capelle en Delft.
Ik zit zelf bij take chair in Prinsenland. Laat mān haar door de āgewoneā kapper knippen en ben tevreden maar ik zat laatst naast de dame die door de krullenkapster werd geknipt daar en zij was goed!
Kapsel werd heel erg mooi en ze keek steeds zo goed of het bij het gezicht vd klant paste, heel nauwkeurig
Hetzelfde hier! Ik heb zelf stijl haar en ben altijd heel blij met mijn āreguliereā kapper bij take cāhair, maar zie naast me vaak de krullenkapper bezig en dat geeft ook altijd echt goed resultaat.
MischaRocks?
dank voor de tips allemaal, heel fijn!
Die ja!
Beetje oud bericht maar was je uiteindelijk nog gegaan en is het bevallen?
Iemand een tip waar ik in Rotterdam een betaalbare tweedehands fiets kan scoren? Behalve Marktplaats dan
Bij de kringlopen (zoals Het Goed in het centrum of Opnieuw & Co in Alexander) hebben ze meestal wel fietsen. Ik vind ze nooit heel goedkoop, volgens mij zo tussen de ā¬100 en ā¬250 euro? Maar dat ligt er natuurlijk aan wat je goedkoop vind. Bij kringlopen zijn ze ook nagekeken dacht ik.
Ik wil een food tour doen in Rotterdam. Iemand aanraders?
En is de pannenkoekenboot een aanrader?
Nee dat is echt vergane glorie. Er zijn betere pannenkoeken te vinden en leukere boottochten/manieren om Rotterdam vanaf het water te zien.