Zoals? Ik ben wel benieuwd!
Ja Futureland inderdaad, maar ik vind de watertaxi altijd goed. Leuk voor bezoek en met een beetje leuke kapitein (?) heb je of een gratis gids erbij of een wilde, snelle rit. De waterbus hoort bij OV, die legt best wat afstanden af (verschillende routes/richtingen) en niet duur.
Edit: en zelf niet gedaan maar ook populair van die rib-boten. Die gaan volgens mij vooral heel hard, maar zie dat ze ook met gids/tour hebben. En de hot tugs zijn ook leuk, maar wel voor het kleine water zeg maar.
wie heeft er tips voor een snel lekker hapje in de avond? Kom vaak bij Bazar terecht waar de falafel salade wel echt lekker is maar is misschien eens tijd voor wat anders haha maar liever niet te uitgebreid want mijn tafelgenoot moet best een reis terug maken
Bertmans? Vlak bij station. Wel reserveren denk ik
Edit of The Harvest, ook vlak bij station
Blij of La Pizza, aan de achterkant/andere kant van het station.
Wij hebben in de lockdown afgehaald bij Destino, vond het lekker maar niet zo bijzonder.
Ah OâPazzo! Voorheen woonden we op koprol-afstand van deze zaak. Echt een gemis Gelukkig kunnen we wel nog Sugo bestellen
(Ik ben blij met mijn huis in de âsuburbsâ, maar af en toe mis ik het wonen in het centrum wel hoor).
Thanks
Was uiteindelijk bij Bertmans want kwam zo uit (zonder reservering haha, maar was plek), super lekker en leuk!
Ik ben er geweest en ik vond het leuk! Alleen bij mafs liepen ze er zelf doorheen, en bij mij was dat niet. Wij gingen in groepjes en werden begeleid door een medewerker. Maar ik was er op een zondag dus het kan ook door de drukte komen.
Mân zusje is er laatst geweest en die vond het heel tof! Wel een beetje aan de prijzige kant, maar zij vond het iig wel een leuke ervaring.
Oh leuk dat je het nog zegt, fijn dat het een goede tip was!!
Heeft iemand een tip voor de lekkerste (verse/zelfgemaakte) high tea in de stad? Of omgeving?
Wat zijn aanraders om een hapje te eten in de buurt van het nieuwe luxor theater?
Ik heb laatst lekker gegeten bij By Ami Urban Bistro! En wel kek decor.
Hotel New York: vind ik vooral locatie leuk.
Of je kunt altijd naar Loetje of Gauchos als je graag vlees eet.
Als je niet bekend bent met Rotterdam is Katendrecht ook leuk om ff heen te lopen
Burgers bij Diegoâs direct om de hoek
Er zit ook een nieuw restaurant onder het luxor sinds kort, kun je ook uitproberen
Als je juist even wilt wandelen dan zou ik voor een tentje op Katendrecht gaan
Ik vond By Ami ook altijd een leuke plek
Wie heeft er een goed adresje voor wenkbrauwen. Backstage.brows liever niet want vind op een kruk zitten in een drukke kapperszaak met groot licht op je beetje awkward.
May concepts heeft pas in juni (!!) plek
Ik vond Johanah bij The Gallery Studios wel fijn! ( https://www.johanah.com )
En ik heb ook nog een afrader ipv een aanrader haha: LoBelle.