Rotterdammerts unite

Heb daar m’n wenkbrauwen laten microbladen, onwijs tevreden over!

3 likes

Nails by Ryan vind ik heel goed en professioneel

1 like

Zag dit voorbij komen, misschien leuk:

3 likes

Wij gaan dit weekend naar rotterdam. Hoe raken we vb zaterdag makkelijkste van het centrum naar het strand? Is dat makkelijk te doen? We hebben een auto maar denk dat ik misschien liever de auto in het centrum geparkeerd laat.

1 like

Metro vanaf beurs/blaak (centrum) naar Hoek van Holland. Gaat rechtstreeks!

1 like

Er gaat een metro (B, dacht ik) richting Hoek van Holland. En anders naar Den Haag centraal en daar een tram pakken.

1 like

Dat is inderdaad een goede optie. Wel zonde trouwens, dan ben je geld kwijt voor de metro en het parkeren in het centrum (duuuur), terwijl het bij HvH gratis parkeren is, @Classique.

Edit: Als je bang bent dat het te druk is bij het strand om te parkeren kan je ook gratis parkeren bij een van de haltes van metro Hoekse Lijn (B), bijvoorbeeld Vlaardingen-West. Dat is dichtbij Rotterdam.

1 like

In en rond Rotterdam heb je ook veel strandjes, mocht je daar nog interesse in hebben. Bijv strand aan de Maas, Kralingse Plas of Strand Nesselande. Maar weet niet of je per se naar Noordzee wil of gewoon verkoeling wil zoeken!

Dankje! Strandjes in rotterdam zelf zijn misschien handiger inderdaad. Ik zoek ze even op. Of heb je een aanrader voor strandje met plek om te drinken/eten?

Kralingse Plas is al leuk met enkele tentjes rondom en de Rottemeren (bv. Bergse Plas) vind ik ook echt fijn!

1 like

Als je googlet op strand aan de Maas vind je verschillende plekken in Rotterdam. Bedoel jij dan bij de Maaskantine?

2 likes

Ben mijn hele jeugd naar de Zevenhuizerplas gegaan en nooit geweten dat dit zo heette :sweat_smile: (alhoewel het misschien destijds ook nog niet zo heette, heel die wijk bestond toen ook nog niet…)

2 likes

Ja bijvoorbeeld, maar zijn er idd meer!
Ikzelf vind een plas leuker maar het heeft ook wel wat om die dikke schepen voorbij te zien komen haha

2 likes

Volgens mij is Zevenhuizerplas het deel van de foto van @Evenveel en is het strand bij de Boulevard Nesselande :nerd_face:

Heeft iemand ervaring met blonderen bij Hairin by Sisters op het Jacob van Campenplein?

2 likes

Ik ken het als Nessa Beach :sunglasses:

Geen idee waar dat vandaan komt ook eigenlijk :joy:

Waar is Strand aan de Maas in godsnaam? Woon al jaren in Rotterdam, maar ken dit toch echt als iets van ‘vroeger’? Of heb ik heel iets gemist?

In ieder geval zal het geeen strand zijn om te zwemmen, dan is zevenhuizerplas wel leuk (ik vind de kant ten westen leuker dan de ‘strand’ kant). Of kralingse plas. Maargoed dit zijn ook heeele drukke strandjes met lekker weer

Nou ja, het water is natuurlijk gewoon de Zevenhuizerplas, maakt niet uit aan welke kant ervan je zit. Maar ik ging volgens mij ook inderdaad naar het deel van de foto van @Evenveel , aan de westkant. Daar had je ook de Strandgaper, toch?
We gingen ook wel eens naar 't Zwarte Plasje, dat was ook altijd nice, maar daar moest je dan wel iemand kennen die lid was als ik het me goed herinner

Ik zag laatst een groep mensen op rolschaatsen in het Kralingse Bos. Ik zou me graag bij zoiets aansluiten, maar ik kan online niks vinden. Ze gingen ook nogal snel dus ik kon het niet vragen haha. Weet iemand of er in Rotterdam een club is voor mensen die samen willen skeeleren of rolschaatsen?

1 like

Vroeger was dat de Wednesday night (of Friday night?) skate. Was destijds vrij groots/massaal.

Maar ik heb het idee dat ze met een select clubje doorgegaan zijn. Zo’n 2 jaar geleden zag ik ze ook regelmatig nog in het Kralingse Bos.

Ik ga dit weekend voor het eerst een paar daven naar Rotterdam en ben voor zondag op zoek naar een leuke bar/kroeg om Formule 1 te kunnen kijken, iemand tips?

1 like