Over de gym, je hebt ook snapfitness. Dat is een kleine sportschool, dus niet zo luxe als DL. Maar heel normaal, iedereen doet let op zichzelf, goed schoon, vriendelijke persooneel en 24/7 open.
Je hebt ook Hkiki in het park bij het Willemsplein. Je moet alleen even goed de menukaart checken hoeveel vega en vegan er is los van het ontbijt. Het is sws halal. Met lekker weer kun je leuk buiten zitten en als je tot 2 uur gaat is er een uitgebereid Turks ontbijt, wat vrijwel volledig vega is!
Ik sport bij David Lloyd. Ik ben wel tevreden. Veel faciliteiten maar je betaalt daar ook wel voor. Ik vond het echt wel prijzig. Zeker met de prijsverhoging dit jaar, zit ik bijna op 70 euro per maand.
Ja ik zit inderdaad ook bij Snapfitness (bij Willemsplein, voet van de Erasmusbrug). Idd geen luxe en ook geen groepslessen, maar prima apparaten en 24/7 open. Abo iets van € 35 per 4 weken oid?
Voor de Rotterdammers met Classpass (volgens mij @ufo en misschien anderen), jullie kunnen vast zien hoeveel credits een les bij bijv rocycle, yogaground, Lucie is. Willen jullie dat misschien met mij delen haha?
Vind de website van classpass maar mysterieus en je kan het pas zien als je je aangemeld hebt, maar ben wel benieuwd want zou eventueel wel weer wat andere dingen willen proberen naast mn vaste sportplek dus was even aan het bekijken hoeveel dat zou kosten. En anders ga ik voor de maand gratis proberen om er achter te komen!
Rocycle vaak 6 of 7/8, ligt aan de locatie. Lucie ook 6/7/8 en yogaground ook. Wil je andere locaties weten ook? Het ligt vaak ook aan de tijd en soms hebben ze aanbiedingen waardoor je minder credits (3 of 4 bijv) betaalt. Plts is bijv vaak 9/11
Top, dit geeft wel een goed beeld! Zat eerst te kijken naar die allergoedkoopste, maar dat is dan ongeveer 1 les maar hahah
Wat is een leuk en fijn restaurant om met een groep te zitten (ongeveer 8 tot 10 personen)?
Nog voorkeur voor een soort keuken of bepaald gebied in Rotterdam?
Nee qua keuken maakt niet echt uit. En verder alleen als het goed bereikbaar is met ov.
Bazar, witte de with?
Ja Gusto is altijd wel leuk! En ook niet heel duur (pizzas kunnen bv ook)…
En dit is volgens mij al vaker gevraagd… maar wag vinden jullie de lekkerste Indier in de stad voor thuisbezorgd? Liefst met veel vega
Dunya Lokanta, Vicini, Le Souq, 91Spices
Iemand een tip voor wenkbrauwen harsen?
Ik kan niet meer terecht bij de plek waar ik altijd ga. Ik ben al een keer bij fili brow geweest maar ik vind 42 (!) euro echt te duur.
Iemand een tip voor een plek met goeie manicure? Hoef verder niets geks maar gewoon wel mooi verzorgend
Ik was pas bij Kris Nail Space, erg tevreden over!
Heeft iemand ervaring met MOOI institute in Hilligersberg?
Ik ging ook altijd bij haar maar er werken nu steeds andere dames en de vorige keer heeft een van hen mijn pinknagel heel raar beschadigd. Met Russian manicure, kwam een wondje en ging heel raar schilferen daarna. Ook lijkt het alsof ze de gel lak te ruw eraf haalde want heb op 3 nagels nu div putjes…. Helaas want was normaliter super tevreden over Kris
Ik ben altijd tevreden bij Elle Moi.
Edit; tevreden klinkt misschien medium, maar ik bedoel: heel tevreden!
Ik heb helaas dezelfde ervaring, bij het weghalen van de lak heeft ze mijn nagels zo dun gemaakt. Via Treatwell kun je ook geen afspraak meer maken bij Kris zelf