Rotterdammerts unite

Heeft iemand hier interesse in munten voor toffler? Ze gaan per 31/8 over op andere munten en ik kom er niet meer voor die tijd maar ik vind het ook zo zonde om er niks mee te doen.
Ik heb er nog 5 volgens mij, ik hoef er niks voor!

2 likes

Wimpers &waxen op de Slaak. Als je niet té wil, zou ik wimpers laten liften en verven.

1 like

Ben in principe niet de allergrootste fan van dudok, maar je kunt daar wel uren zitten zonder het gevoel te hebben dat je weg moet (aan de zijkant buiten is ook best fijn)

4 likes

Waar in Rotterdam kun je lekkere Libanese mezzes afhalen?

2 likes

Ik ken iemand die zijn appt in Rotterdam-Blijdorp (met uitzicht op Blijdorp) verhuurt in de periode dec tm april. Als iemand hier nog tijdelijk iets zoekt…?

1 like

Dat is toch al jaren zo? Ik vind het eten er fantastisch

1 like

Waar ging dit over?

1 like

ALOHA, dat het eten nu niets meer voorstelt omdat het Eco Low Waste is

4 likes

Binnen twee weken ga ik een nachtje naar Rotterdam en slaap in het Nhow hotel. Ik heb al zo’n zin in Harry’s wine & deli en Noo.me, allemaal door @bunnyslippers haar insta, maar ben op zoek naar een restaurant dat open is zondagavond. Mag iets duurder zijn maar geen sterrenniveauprijzen. Wie heeft de tip voor mij?

4 likes

Ik heb laatst erg lekker gegeten bij café Marseille, vind dat wel een aanrader. Gewoon gemiddeld qua prijs ook trouwens. Op zondag is het altijd oesterzondag en hebben ze er oesters voor €1,-

3 likes

5 likes

Louise petit is ook nog een aanrader! Heb daar alleen een keer geluncht, dus avondeten weet ik niet

Eens met het eerder genoemde Heroine (mn favo!), maar vind Klaargemaakt ook top, of Bar Pulpo

Edit: oh Klaargemaakt is niet open op zondag, oeps

2 likes

en bar pulpo ook niet :(, had daar wel zin in. Ik kijk om heroine te reserveren.

1 like

Putaine was laatst ook goed.

En ontbijt/ brunchen bij le petit jean

1 like

Oeh nee nog niet bij Ox geweest, staat wel op mijn lijstje om binnenkort te proberen want veel goede verhalen over gehoord

Hahahaha mijn beste vriend is gepost door de rotterdamartboy Instagram. Ik geef hem als grap telkens kadootjes waarmee hij steeds meer rotterdammer wordt, oa een oorbelletje en een Susan bijl tasje haha. Maar nu dus eindelijk erkenning! :joy:

7 likes

Ik! Paar maanden terug alweer, dat wel. Had mezelf op de wachtlijst gezet en toen kwam er ineens een plek vrij. We zaten aan de bar, wat ik zelf een heel leuke plek vond. Cocktails waren bijzonder en erg lekker, leuke barman ook. Eten was ook goed (sommige dingen waren heel lekker, andere dingen wat minder bijzonder). Ze hadden toen als special geroosterde eens met pannenkoekjes en allemaal extra toppings en zo. Die was echt heerlijk, maar wel redelijk wat voor 2 personen waardoor we eigenlijk teveel besteld hadden (en wij zijn beiden flinke eters). Die was overigens ook behoorlijk aan de prijs (vind de verhouding wel wat scheef, maar dat heb je snel met van die hippe plekken).

Wel echt leuke ervaring!

3 likes

Wat is nou een top hotel in Rotterdam voor een huwelijksnacht? De bekende hotels vind ik de suites net niet, vooral niet voor die prijs.

Welke bekende hotels heb je al gecheckt? Hilton, Hotel Ny, Marriott? Kunnen we gerichter meedenken

2 likes