Bedoel je Chinese hotpot? Dit kan onder andere bij Hot&Hot op de Goudse singel, en volgens mij zit er op de hoogstraat ook een!
Ja tnx!
Dacht wel dat ik het ergens had gezien, is Hot Hot een aanrader?
Ja je had veel keus uit groenten/vlees/dipsauzen en ook de smaak van de bouillon. Ik houd zelf niet zo van hotpot eigenlijk, maar begreep van een vriendin die in China heeft gewoond dat Hot&Hot wel een lekkere hotpot is!
Vidaa! Mooie buitenlocatie in het bos
Yes, die staat (hoog) op ons lijstje. Beviel het daar?
Kan bijv bij de Tutti Colori nail bar (weleens geweest was wel okay), Soap (ook prima) en Ellemoi (niet geweest)
Welke wellness in de buurt van Rotterdam vinden jullie het beste? Ik zoek een net, een beetje ruim opgezet complex. Ik ken Elysium van naam, heeft iemand daar ervaring mee of andere tips?
Ik vind elysium zelf niet zo prettig, verouderd
Wat een drukte in de stad joh met al die studenten, gisteren en vandaag hoor ik ook de hele avond fissa. Weet iemand waar dat vandaan komt? Ik hoor het bij Oostplein in de buurt. Laat me gewoon slapen en rollen in mijn ouderdom
Ja ik zag een feestje op het dakterras van het Achter Haringvliet (die studentenflat naast het havenziekenhuis), dus misschien daar?
Ja op de hoge wiek ook geloof ik
Laurentius had een buitenfeest! Ik vind het wel cute al die studenten die eindelijk weer een beetje kunnen feesten.
Nouja feestjes genoeg in de stad, idd leuk voor die studenten na 2 jaar geen Eurekaweek en niks wat mijn oordoppen niet tegenhouden tot zover
Ik kan de audiofunctie niet vinden, anders had ik jullie kunnen laten horen in wat veur een bak herrie ik zit.
Iedereen van links naar rechts, ja ja.
Waar kun je in Rdam mooi wimpers laten zetten? Nog nooit gedaan maar wil wel iets natuurlijks/simpel proberen
Ik moet volgende week 3 uur overbruggen in Rotterdam tussen twee sollicitatiegesprekken. Ik wil sowieso gaan wandelen, maar daarna wil ik even chill ergens gaan zitten zodat ik even kan uitrusten van het eerste gesprek en mentaal kan voorbereiden op de tweede haha. Heeft iemand misschien een tip voor een koffietent of lunchplek waar een beetje een relaxte sfeer hangt? De gesprekken zijn in de buurt van Dudok
Ik vind zelf de Coffeecompany op de hoek van de Mariniersweg wel rustig, maar je kan ook uitwijken naar de bieb op Blaak bijvoorbeeld. Daar kun je trouwens ook wat drinken of eten in het café als je zou willen. Verder moet ik alleen nog aan Bagels en Beans denken. Die zit tegenover de bieb. Ook een fijne plek wel!
Ik vind het wel echt jammer dat de Parade dit jaar niet in Rotterdam is
Top, dankjewel!!
Joy is relaxed, zit op het hoekje van Groenendaal. Bagels en beans is vaak best vol en er wordt lunch geserveerd, dus ik zou daar rond het middaguur niet per se zitten voor je rust. Sajoer vind ik ook fijn.