Weet iemand waar je lekker en leuk kan eten nabij het Kralingse bos (kwartier lopen ofzo aan de kant van prinses Beatrixlaan)?
Edit: vicini is vol, en wil niet echt een en meer gangen menu maar gewoon los kunnen bestellen.
Weet iemand waar je lekker en leuk kan eten nabij het Kralingse bos (kwartier lopen ofzo aan de kant van prinses Beatrixlaan)?
Edit: vicini is vol, en wil niet echt een en meer gangen menu maar gewoon los kunnen bestellen.
Calaboose
Oe ziet er goed uit, maar we hebben een moeilijke eter maar sla ik wel even op. Is Bomm bar en bistro wat?
Heeft iemand nog suggesties voor amazing plekken om eten te bestellen? sta voor alles open behalve sushi haha
Weet iemand een plek waar ik wat lekkere zoete dingen kan halen, zoals brownies en koekjes etc? Arzu vond ik de laatste keren tegenvallen, Koekela al vaak gehaald, Le Petit Jean is niet helemaal wat ik zoek voor de gelegenheid.
Ik zat zelf aan Lof der Zoetheid te denken maar ik heb het gevoel dat ik een leuke plek over het hoofd zie.
Liefst omgeving Noord/Kralingen/centrum.
Das Brot heeft lekkere koekjes maar lof der zoetheid is geweldig!
Urban bakery bij eukodiaplein vind ik altijd lekker maar het aanbod is vrij klein. Of dudok? Soms loop ik op cs even naar binnen om snel wat te halen.
O ja, Dudok is ook een goede inderdaad (love hun white chocolate chip cookies)!
Ik zag vorige week trouwens twee exemplaren van jouw hondenras bij de Kralingse plas
Mlouza, Almina, SUE, sharp sharp
Florentina
Volgend weekend slaap ik een nachtje in the Slaak. Is wat van het centrum af, zijn er in de buurt wat leuke winkels? We gaan eten bij restaurant rotonde, iemand al eens wezen eten?
Jaaa deze week toevallig gegeten bij rotonde! Was heel lekker! Wij hadden boerenkool, spinazie, oesterzwam, prei en een kaasplanken. Allemaal aanraders!
Al Malek sweets, dit is wel in west.
Hun baklava is geweldig, lekker crunchy niet te zoet en met veel pistachenoten ze hebben ook veel andere koekjes, maa die heb ik nog nooit gekocht.
Ze hebben ook wat hartige dingen, zoals een pastei met zaāater, heeerlijk!
Nou dat van het centrum af valt toch wel mee? Je kunt zo naar de Markthal wandelen. Het gebied (rondom) de Pannekoekstraat is ook relatief dichtbij en leuk als je unieke winkeltjes zoekt. Of de Groene passage en wat winkels eromheen op de Mariniersweg. Maar via de Hoogstraat loop je ook zo het winkelgebied in
Ik weet niet of je van speciaalbiertjes bent maar anders zit Locus Publicus vrij dicht bij jullie hotel in de buurt. En voor een snelle koffie Joy op de burgemeester van Walsum.
Oh die zie je niet vaak hier in de omgeving! Moet toch eens wat vaker naar Kralingse plas dan.
Joy is helaas gesloten
Echt? Oh wat jammer. Was dicht bij ons oude huis dus we kwamen er regelmatig. Lieve eigenaresse.
Over lief personeel gesproken, shout-out naar de Eekhoorn in het Kralingse Bos. Na even bij het hertenpark gekeken te hebben, hadden we er iets lekkers gehaald (konijntjes cake ). Volledig door mijn eigen schuld gooi ik warme chocomel waarvan ik nog geen slok had gedronken, om. Wilde een nieuwe bestellen maar kreeg ām zo mee
En leuk dat ze zoveel vegan opties hebben, tot softijs aan toe.
En als je je hond mee hebt krijgt die ook altijd een klein bakje met brokjes.
Nou sorry maar zo leuk is dat toch ook weer niet? Biergarten wel, maar die brug met houtrot en dat naar pis stinkende steegje kan ik best missen
Haha ja die reacties onder die post zijn zo dramatisch
mensen roepen van alles nav een paar afbeeldingen terwijl, het is een bestemmingsplan⦠Het is nog niet eens duidelijk hoe alles eruit gaat zien. En ik ga er ook niet vanuit dat iedereen met een mening dat bestemmingplan überhaupt al heeft gelezen