Douwe Egberts (die bij Centraal heeft speciale werkplekken) en die bij Blaak is vaak rustig dus dat is ook chill.
En New Fork inderdaad, die bij Wijnhaven is redelijk nieuw en is ook super rustig.
Douwe Egberts (die bij Centraal heeft speciale werkplekken) en die bij Blaak is vaak rustig dus dat is ook chill.
En New Fork inderdaad, die bij Wijnhaven is redelijk nieuw en is ook super rustig.
Ja lastig he! Vind het ook echt een drama om iets te vinden. Maar hoop dat het ons snel gaat lukken!
Hi! Ook een Rotterdammer hier, alhoewel, nep Rotterdammer haha. Woon er nu drie jaar op kamers. Mocht iemand vragen hebben over op kamers wonen in het nieuwe westen qua veiligheid/bereikbaarheid/gezelligheid of whatever kan je me het vragen. Ook als je een vraagje hebt over psychologie studeren aan de EUR. 
Ik kom even schaamteloos mijn zangkoor promoten hoor, haha
Het is een koor voor meiden/vrouwen van 25 tot 40 jaar en we zingen vooral popliedjes. En je hoeft geen zangervaring te hebben. Dus als je nog een leuke hobby zoekt en leuke mensen wilt ontmoeten, stuur me een pb, dan kan ik wat meer info geven! @Puntzak
Ben je al een beetje gesetteld hier?
Ah wat lief dat je het vraagt! Ik woon er nu 3 weekjes, de gemeente heeft nog steeds mijn verhuizing niet verwerkt
. Maar behalve dat vind ik het erg leuk hier! Mijn studie is wel intensief al waardoor ik nog niet zoveel tijd heb gehad om de stad echt goed te ontdekken. Al met al settel ik langzaamaan in en volgens mij gaat het steeds leuker worden.
Ah leuk zeg, ik ga er eens over denken alhoewel ik niet zeker weet of zang iets is dat bij me past. Wel een super leuke tip, thanks!
Oh dit klinkt echt leuk, ik zing niet bepaald mooi maar heb wel al 2 jaar zangles en ik vind dat heel leuk! Kan je me wat meer info sturen?
Oh, dat kan wel tot 6 weken duren! Maar als het eenmaal rond is ligt de verhuisdatum wel in het verleden, dus eventuele toeslagen of financieringen krijg je vast met terugwerkende kracht. 
Jahoor, ik stuur je een pb! 
Ah thank! Ja ze zeiden 3 weken. Het was voor mij extra belangrijk omdat ik naar de huisarts moest per direct en dit kon dus niet. Heb er dus wat extra druk achter moeten zetten. Ik vind het ook niet normaal dat het zo lang moet duren, al mijn post van verzekeringen is dus nu ook naar mijn oude adres gegaan in Groningen vanwege GBA.
Heeft iemand nog aanraders qua leuke eettentjes/restaurants? Hoeft niet lowbudget maar ook niet heel duur
Een hele late reactie wat betreft tips voor roti, maar rotiland is de beste plek ever voor roti in Rotterdam.
Super gevarieerd en mega veel vega/vegan? opties. Roti pom, roti pompoen, roti tempeh kwijl.
Volgens mij kan je daar alleen afhalen.
Bonus: de porties zijn groot, als je een extra plaat bestelt, kan je er 2 dagen van eten.
Ze bezorgen ook via thuisbezorgd!
Als je niet vega bent: Ortam BBQ gelijk bij Rijnhaven metro
deze zijn denk ik redelijk bekend maar:
Spaghettata, persoonlijke favoriet
Pierre
Supermercado
La Stanza (met lekker weer in de binnentuin!)
Ik heb binnenkort een bruiloft en zoek een kapper (of iemand die gewoon handig is met haar) die mijn haar kan opsteken in Rotterdam, heeft iemand tips?
Ciao ciao is mijn vaste bestelplek met mijn vriend haha maar nog nooit gegeten!
Uiteindelijk weer naar Gianfranco geweest. Ook echt een goede Italiaan
Hi iedereen! Heeft iemand toevallig zin om morgen te lunchen? Ik woon er nu een paar weken en ik heb voornamelijk internationals in mijn studie die graag met elkaar optrekken. Het lijkt me dus wel leuk een nieuwe vriendin/vriendinnen te maken die ook graag van lunchen houdt, wijntje savonds (niet perse stappen maar af en toe een feestje vind ik tof), naar de bios of musea gaan en lekker over dateleed (relatieleed mag ook) wil kletsen of met me wil winkelen. Ik ontdek graag nieuwe dingen dus ik ga overal mee naartoe. BEL ME 0900, geintje maar pmen mag zeker.
Morgen lunchen wordt denk ik lastig maar ik sta er wel voor open om een andere keer op pad te gaan!