Little V!
Hoiiii vraagje! @Claro en ik willen binnenkort op een vrijdag of zaterdag uitgaan, lekker dansen, publiek van rond de 30, maaarrr geen idee waar?! Heeft iemand tips? En we dachten dat het misschien ook leuk is om er een FF meeting van te maken, dus mocht iemand zin hebben
Omg ik wilde net hetzelfde komen vragen, waar kan je leuk dansen als 30+?
Ik vraag me serieus af waar dertigers rondhangen in het weekend. Idk misschien Bird of Poing?
Ik ben op zoek naar een huurwoning, tussen Rotterdam Oost en Utrecht West in. Mocht iemand viavia iets horen (of mocht je zelf je huis uit gaan), zou je het mij dan willen laten weten? Ik kan me natuurlijk overal inschrijven, maar dat heb ik jaren geleden al eens gedaan en dat leverde echt precies niets op behalve inschrijfkosten, dus ik hoop viavia meer geluk te hebben.
Voorkeur voor een keuken? Zijn er heel veel. Voor een snelle hap vind ik Pistache halab lekker maar is niet per se leuk zitten. En wil zelf heel graag naar Yemeni, hoor ik veel goeie verhalen over.
Weet iemand een goeie (niet al te dure) kleermaker in Rdam centrum?
Oh dat is wel leuk!
Gaat er iemand naar Ross from Friends in Perron volgende week zaterdag (28okt)?
Vanavond naar Grote Schijn geweest. Ik zat in de vroege ‘kinder-shift’ (omdat ik er zelf 1 mee had ) maar het was toch al snel donker en ik vond het echt heel magisch om doorheen te lopen.
Of het de prijs waard is, is een andere discussie, maar ben blij dat we gegaan zijn. En daarna lekker marshmellows roosteren boven het vuur
Ik vond het ook wel leuk!
Begreep van sommigen dat ze ieder jaar gaan, weet niet of ik dat zou doen. En idd niet per se de prijs waard maar denk dat ze dit gemiddeld overal vragen tegenwoordig voor een uitje
Mensen waarmee ik was waren voor de derde keer en zeiden dat de lichtshow wel elk jaar heel anders is. Maar kan ne ook goed voorstellen dat je denkt ‘leuk voor een keertje’.
@Bunnyslippers Let’s gooOooo Nieuwe locatie Le Petit Jean is bekend
https://www.instagram.com/p/Cy35oRgoV5H/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jaaa, ben ook echt blij met die locatie! Vlakbij de oude plek. Ben benieuwd hoe snel snel is haha. Lof der Zoetheid ook weer binnenkort open. Rotterdam is healing
Wait whut did I miss
@Bunnyslippers Inderdaad, lekker dichtbij en nog steeds op loopafstand. Ik ben benieuwd of ze dit weekend al open gaan, want ze zeggen zelf sneller open te gaan dan we denken.
Jippie
Echt spijt dat ik niet vandaag ben gegaan naar Le Petit Jean (had al afgesproken met vrienden) want ze zijn dus morgen niet open ivm ontbrekend papierwerk. Hopelijk nu wel slechts 1 dag, en niet weer zoals vorige keer.
Ik durfde het niet te zeggen tegen je en dacht misschien zie je het niet
Vandaag waren ze al om half 12 uitverkocht trouwens
Is er ergens een menukaart beschikbaar van hun? Ben wel benieuwd wat ze verkopen als ze zo populair zijn. Kon het via Google niet vinden.
Nee volgens mij niet, en vroeger wisselde het ook wel elke week deels. Ze zullen nu ook een kleiner assortiment hebben, maar iig croissants, bostock, hartige dingen met croissantjes, en wat taartjes a la opera cake of baba au rhum ed zag je toen veel.