Rotterdammerts unite

Vanavond naar Grote Schijn geweest. Ik zat in de vroege ‘kinder-shift’ (omdat ik er zelf 1 mee had :stuck_out_tongue_winking_eye:) maar het was toch al snel donker en ik vond het echt heel magisch om doorheen te lopen.

Of het de prijs waard is, is een andere discussie, maar ben blij dat we gegaan zijn. En daarna lekker marshmellows roosteren boven het vuur :blush:

2 likes

Ik vond het ook wel leuk!
Begreep van sommigen dat ze ieder jaar gaan, weet niet of ik dat zou doen. En idd niet per se de prijs waard maar denk dat ze dit gemiddeld overal vragen tegenwoordig voor een uitje

1 like

Mensen waarmee ik was waren voor de derde keer en zeiden dat de lichtshow wel elk jaar heel anders is. Maar kan ne ook goed voorstellen dat je denkt ‘leuk voor een keertje’.

2 likes

@Bunnyslippers Let’s gooOooo :rabbit: Nieuwe locatie Le Petit Jean is bekend

https://www.instagram.com/p/Cy35oRgoV5H/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

7 likes

Jaaa, ben ook echt blij met die locatie! Vlakbij de oude plek. Ben benieuwd hoe snel snel is haha. Lof der Zoetheid ook weer binnenkort open. Rotterdam is healing :pray:

9 likes

Wait whut did I miss :drooling_face:

@Bunnyslippers Inderdaad, lekker dichtbij en nog steeds op loopafstand. Ik ben benieuwd of ze dit weekend al open gaan, want ze zeggen zelf sneller open te gaan dan we denken. :cake::heart_eyes:

2 likes

Ja zeker dit weekend!
https://www.instagram.com/p/Cy6aBZaIgYp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

4 likes

Jippie :drooling_face::dizzy:

Echt spijt dat ik niet vandaag ben gegaan naar Le Petit Jean (had al afgesproken met vrienden) want ze zijn dus morgen niet open ivm ontbrekend papierwerk. Hopelijk nu wel slechts 1 dag, en niet weer zoals vorige keer. :sob:

2 likes

Ik durfde het niet te zeggen tegen je en dacht misschien zie je het niet :sob:

Vandaag waren ze al om half 12 uitverkocht trouwens

Is er ergens een menukaart beschikbaar van hun? Ben wel benieuwd wat ze verkopen als ze zo populair zijn. Kon het via Google niet vinden.

1 like

Nee volgens mij niet, en vroeger wisselde het ook wel elke week deels. Ze zullen nu ook een kleiner assortiment hebben, maar iig croissants, bostock, hartige dingen met croissantjes, en wat taartjes a la opera cake of baba au rhum ed zag je toen veel.

2 likes

Ik ben op zoek naar een leuk restaurant om op 2e Kerstdag te lunchen, liefst omgeving/loopafstand van Erasmusbrug. Iemand tips? Ss heeft de voorkeur maar daar werken ze met kerst met een best duur driegangenmenu.

Wij gaan eerste kerstdag op de Euromast, en ik zag dat Petit Restaurant Louise ook een leuk kerstlunch heeft. Die is echter wel wat duur en niet echt geschikt voor vegetariërs. Hotel New York leek me ook nog een prima optie, is ook goed aan te lopen vanaf de Erasmusbrug.

3 likes

Voor een vriend ben ik opzoek na een appartement in noord of west. Hij heeft al zoveel bezichtigingen gehad maar het lukt maar niet. Heeft hier iemand nog tips?

Op alle sites inschrijven. Behalve MVGM, ik had me op meerdere woningen ingeschreven, maar nog nooit wat van gehoord. Dat hoor ik ook me heen. Ik heb best veel bezichtigen gehad via Pararius. Ik zat er echt als een havik bovenop. Meerdere keren per dag de site checken en gelijk reageren. Soms staat de makelaar erbij en direct de makelaar mailen helpt ook. Zorg ook dat alle documenten op orde zijn. Heb alvast loonstroken, werkgeversverklaring etc paraat.

En misschien de zoekwens wat uitbreiden? Al is er best wat aan aanbod in Noord en West volgens mij.

Ik ben uiteindelijk in fascinatio beland, iets waar ik mezelf in geen 100 jaar zag zitten. Maar ben heel blij met de locatie en mijn appartement is top.

Sorry lees nu dat hij wel bezichtigingen heeft gehad. Weet hij de reden waarom hij niet wordt geselecteerd?

1 like

Misschien is Loos iets? Weet niet of ze open zijn voor lunch

Bedankt! Ik zal het in de gaten houden. De makelaar gaf gister aan dat de meeste verhuurders liever voor een vrouw kiezen en hij is naast man ook donker dus dat speelt vast ook een rol.

Weet iemand waar je een goede lenzen controle kan doen? Dus ook echt meten met sterkte. Ik ging eerder altijd langs de Pearle, maar daar ben ik niet meer tevreden over. Nu zoek ik een andere fijne opticien waar ik dat alleen kan laten meten evt. tegen betaling. Ik bestel mijn lenzen namelijk altijd online en die zitten prima.

1 like

Geen antwoord op je vraag, sorry, maar waar bestel jij je lenzen? Ik zoek nog een fijne daarvoor namelijk!