Rotterdammerts unite

Ik heb een cadeaubon gekregen voor qoqo massage clinicq, maar ik ga daar geen gebruik van maken. Iemand die het wil overkopen? De bon is twv €40 en is geldig tot 28/02/2025.

1 like

Hee, wat wil je er voor hebben?

Een vriendin van mij heeft hele goede ervaringen met rijschool van Doeselaar. Zij had al 3 andere rijscholen gehad en ze kreeg het niet voor elkaar en bij hem ging het toen heel fijn. Ik weet alleen niet 100% zeker of hij in Noord rijdt, maar iig wel in Rotterdam.

2 likes

Henk van Wassenaar? Volgens mij gewoon heel Rotterdam. Ik was daar zelf echt heel tevreden over, hoge slagingspercentages ook.

3 likes

€30

Zie net op de stories van Le Petit Jean iets staan over Let’s get moving! Heeel benieuwd.

4 likes

Nou inderdaad! Wooooo

Ik ben net naar de opening geweest van de Vegetarische Slager in de Pannekoekstraat en ik ben echt onder de indruk. Echt supermooie winkel met mooie vitrine en alles, en ze hebben dus ook kant en klare maaltijden, lunch broodjes etc. En ook producten die ze niet in de supermarkt verkopen. Je kan er ook zitten voor een broodje en drankje. Ook heel leuke gedreven mensen.

Ik weet niet zo goed of dit in het vegetarische topic moest of hier haha.

De grillworst is ook echt heel erg lekker, ook gezien hoe deze werd gemaakt, heel tof.

23 likes

O wat cool! Ga zo gelijk even kijken. Zitten dus op de plek van Sol begrijp ik? Had even gemist dat zij weg waren, was ook een lekkere zaak. Maar go vega!!

2 likes

Oh balen, stap echt net in Blaak op de metro naar huis. Had wel een kijkje willen nemen.

1 like

Ja klopt! Die stonden al een tijdje te koop, maar is ineens snel gegaan voor mijn gevoel.

1 like

wat voor iets zoek je? mijn all time favorite is thai mama (serveert wel alcohol) maar le souq en 91 spices bijvoorbeeld vind ik ook heel lekker.

2 likes

Little V!

1 like

Hoiiii vraagje! @Claro en ik willen binnenkort op een vrijdag of zaterdag uitgaan, lekker dansen, publiek van rond de 30, maaarrr geen idee waar?! Heeft iemand tips? En we dachten dat het misschien ook leuk is om er een FF meeting van te maken, dus mocht iemand zin hebben :upside_down_face:

8 likes

Omg ik wilde net hetzelfde komen vragen, waar kan je leuk dansen als 30+? :sweat_smile:

2 likes

Ik vraag me serieus af waar dertigers rondhangen in het weekend. Idk misschien Bird of Poing?

1 like

Ik ben op zoek naar een huurwoning, tussen Rotterdam Oost en Utrecht West in. Mocht iemand viavia iets horen (of mocht je zelf je huis uit gaan), zou je het mij dan willen laten weten? Ik kan me natuurlijk overal inschrijven, maar dat heb ik jaren geleden al eens gedaan en dat leverde echt precies niets op behalve inschrijfkosten, dus ik hoop viavia meer geluk te hebben.

2 likes

Voorkeur voor een keuken? Zijn er heel veel. Voor een snelle hap vind ik Pistache halab lekker maar is niet per se leuk zitten. En wil zelf heel graag naar Yemeni, hoor ik veel goeie verhalen over.

Weet iemand een goeie (niet al te dure) kleermaker in Rdam centrum?

Oh dat is wel leuk!

1 like

Gaat er iemand naar Ross from Friends in Perron volgende week zaterdag (28okt)?

1 like