Ik zit vaak bij Cafe @Home op de Goudsesingel. Dit is echt een werk-/studeercafe waar iedereen bezig is. Ze zijn ook totaal niet opdringerig met bestelling opnemen.
Heeft iemand een tip voor een goede Thai in Rotterdam? Vietnamees mag ook. Wilde morgen gaan eten bij Little V maar die blijken dicht te zijn op maandagen.
Ik vind Thai food market en Alice Thai street food heel lekker allebei! Weet niet of ze op maandag open zijn.
Edit; dit was voor @macrame
Ja al drie keer zelfs, inderdaad omdat het zo goed is
Pho op de Kruiskade!
Heeft er iemand als is een les gevolgd bij Pilates City? PLTS zit vaak vol.
Ja ik! Wel tijd geleden maar ik vond het minder leuk dan PLTS. Het ging veel langzamer, het was meer beetje richting yoga. Ik vind het juist fijn aan PLTS dat het een hiit workout is, dat was dit niet. Maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk
Je zou ook Bodybase kunnen proberen, zij gebruiken praktisch hetzelfde apparaat (als je die lessen bedoelt). Zit in scheepvaartkwartier en hillegersberg.
Ik heb een cadeaubon gekregen voor qoqo massage clinicq, maar ik ga daar geen gebruik van maken. Iemand die het wil overkopen? De bon is twv €40 en is geldig tot 28/02/2025.
Hee, wat wil je er voor hebben?
Een vriendin van mij heeft hele goede ervaringen met rijschool van Doeselaar. Zij had al 3 andere rijscholen gehad en ze kreeg het niet voor elkaar en bij hem ging het toen heel fijn. Ik weet alleen niet 100% zeker of hij in Noord rijdt, maar iig wel in Rotterdam.
Henk van Wassenaar? Volgens mij gewoon heel Rotterdam. Ik was daar zelf echt heel tevreden over, hoge slagingspercentages ook.
€30
Zie net op de stories van Le Petit Jean iets staan over Let’s get moving! Heeel benieuwd.
Nou inderdaad! Wooooo
Ik ben net naar de opening geweest van de Vegetarische Slager in de Pannekoekstraat en ik ben echt onder de indruk. Echt supermooie winkel met mooie vitrine en alles, en ze hebben dus ook kant en klare maaltijden, lunch broodjes etc. En ook producten die ze niet in de supermarkt verkopen. Je kan er ook zitten voor een broodje en drankje. Ook heel leuke gedreven mensen.
Ik weet niet zo goed of dit in het vegetarische topic moest of hier haha.
De grillworst is ook echt heel erg lekker, ook gezien hoe deze werd gemaakt, heel tof.
O wat cool! Ga zo gelijk even kijken. Zitten dus op de plek van Sol begrijp ik? Had even gemist dat zij weg waren, was ook een lekkere zaak. Maar go vega!!
Oh balen, stap echt net in Blaak op de metro naar huis. Had wel een kijkje willen nemen.
Ja klopt! Die stonden al een tijdje te koop, maar is ineens snel gegaan voor mijn gevoel.
wat voor iets zoek je? mijn all time favorite is thai mama (serveert wel alcohol) maar le souq en 91 spices bijvoorbeeld vind ik ook heel lekker.