Rotterdammerts unite

hot&hot echt heerlijk

Als je iets specifieks zoekt, helpen we graag hoor :wink: Welke wijk, gezelschap etc

3 likes

Ik ben altijd tevreden over Booij Kaasmakers in de fenix loods

1 like

Ik ga voor een cadeaupakket o.i.d. altijd naar De Kaashoeve op de Oude Binnenweg en word daar altijd goed geholpen, plus ze hebben veel keus en de kazen zijn lekker. En je hebt er van alles wat je erbij kan kopen (zoutjes, vijgen, wijn…). Maar ik ga nooit naar een andere kaaszaak, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

1 like

kaaspaleis in Blijdorp vond ik wel prima als ik iets zoek, maar de beste durf ik niet te zeggen

op de markt hebben ze ook goede kazen, maar dat is geen winkel

1 like

Ja die vind ik ook goed inderdaad!

Ik zoek een aanhuurmakelaar. Heeft iemand tips?

Hebben jullie tips voor restaurants voor een kerstige lunch (in aankleding of speciaal menu ofz)? Ik zie online heel veel lijstjes maar eigenlijk allemaal plekken waar ik zelf nog nooit geweest ben met soms wisselende reviews.

Ga samen met een vriendin die zwanger is dus ik zoek iets waarbij er voor haar ook genoeg opties zijn.

Wil donderdag hier naartoe maar niemand kan mee. Eén van jullie misschien? Er zijn nog kaarten

1 like

Weet iemand of er horeca open is met oud&nieuw waar je geen kaartje vooraf voor hoeft te kopen?

Ik wil het liefst met vriendinnen een drankje bij mij thuis doen, dan even naar de Erasmusbrug en daarna ergens een drankje doen in de stad als dat kan. Maar bij vrijwel alles lijkt er een feest te zijn met kaartjes en ik vind die feestjes nooit mega leuk eigenlijk.

Verward is open met Oud & Nieuw dit jaar!

3 likes

biergarten doet ook gratis, maar ik kan me voorstellen dat het overal heel druk gaat zijn als je geen kaartje hoefde te kopen

3 likes

Hebben jullie nog meer tips voor NYE? Weet iemand of er (meerdere) cafés open zijn op Witte de Wit bijvoorbeeld of in de buurt van Verward, voor het geval dat vol zit? Verder geen eisen anders dan dat er drank wordt geschonken :joy:

Echt heel random! Maar weet iemand misschien waar ik nog pepernoten kan kopen?

1 like

Pepernoten of kruidnoten? Pepernoten weet ik niet, kruidnoten bij Peppernuts (zucht) in de Markthal.

1 like

Je bent geweldig! Thanks😊

2 likes

Weet iemand waar ik postelein kan kopen?

1 like

Ik neem het somsnwel eens mee van de markt bij blaak.
De groenteboer bij mij heeft het ook (Goudreinet)

1 like

Misschien bij de Gimsel? Zou mij niet verbazen

1 like