Rotterdammerts unite

Niet op noord, maar de Pearl op Zuidplein heeft een hele fijne vrouwelijke opticien. Zij zit er al meer dan 10 jaar. Ze stuurt ook mensen door naar de oogarts als iets niet klopt en daar heeft ze een goed gevoel vind ik.

3 likes

yes, ik ben nu twee keer al geweest. Net nog een briochebroodje met zuurkool op, was echt nice

Iemand tips voor hotpot restaurant? Zie er een aantal maar misschien heeft voorkeur :grin:?

Ik ook goede ervaring met Hot & Hot! Echt super lekker.

3 likes

Iemand nog tips voor een fijne tandarts, maakt niet zoveel uit waar in Rotterdam

1 like

Ik vind Tandartsenpraktijk Blijdorp wel prima. Vind de rekening wel wat aan de hoge kant soms, maar ze zijn wel aardig en fijn. En ze willen niet onnodig verstandskiezen trekken in tegenstelling tot m’n vorige dus daar was ik al heel blij mee.

Ik ben tevreden over Dens tandartsen. Zit op de Wilhelminapier

1 like

Mondzorg Erasmus op Noordereiland. Wordt altijd fijn geholpen en weten hoe om te gaan met iemand met angst voor de tandarts.

1 like

hot&hot echt heerlijk

Als je iets specifieks zoekt, helpen we graag hoor :wink: Welke wijk, gezelschap etc

3 likes

Ik ben altijd tevreden over Booij Kaasmakers in de fenix loods

1 like

Ik ga voor een cadeaupakket o.i.d. altijd naar De Kaashoeve op de Oude Binnenweg en word daar altijd goed geholpen, plus ze hebben veel keus en de kazen zijn lekker. En je hebt er van alles wat je erbij kan kopen (zoutjes, vijgen, wijn…). Maar ik ga nooit naar een andere kaaszaak, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

1 like

kaaspaleis in Blijdorp vond ik wel prima als ik iets zoek, maar de beste durf ik niet te zeggen

op de markt hebben ze ook goede kazen, maar dat is geen winkel

1 like

Ja die vind ik ook goed inderdaad!

Ik zoek een aanhuurmakelaar. Heeft iemand tips?

Hebben jullie tips voor restaurants voor een kerstige lunch (in aankleding of speciaal menu ofz)? Ik zie online heel veel lijstjes maar eigenlijk allemaal plekken waar ik zelf nog nooit geweest ben met soms wisselende reviews.

Ga samen met een vriendin die zwanger is dus ik zoek iets waarbij er voor haar ook genoeg opties zijn.

Wil donderdag hier naartoe maar niemand kan mee. Eén van jullie misschien? Er zijn nog kaarten

1 like

Weet iemand of er horeca open is met oud&nieuw waar je geen kaartje vooraf voor hoeft te kopen?

Ik wil het liefst met vriendinnen een drankje bij mij thuis doen, dan even naar de Erasmusbrug en daarna ergens een drankje doen in de stad als dat kan. Maar bij vrijwel alles lijkt er een feest te zijn met kaartjes en ik vind die feestjes nooit mega leuk eigenlijk.

Verward is open met Oud & Nieuw dit jaar!

3 likes