biergarten doet ook gratis, maar ik kan me voorstellen dat het overal heel druk gaat zijn als je geen kaartje hoefde te kopen
Hebben jullie nog meer tips voor NYE? Weet iemand of er (meerdere) cafés open zijn op Witte de Wit bijvoorbeeld of in de buurt van Verward, voor het geval dat vol zit? Verder geen eisen anders dan dat er drank wordt geschonken
Echt heel random! Maar weet iemand misschien waar ik nog pepernoten kan kopen?
Pepernoten of kruidnoten? Pepernoten weet ik niet, kruidnoten bij Peppernuts (zucht) in de Markthal.
Je bent geweldig! Thanks😊
Weet iemand waar ik postelein kan kopen?
Ik neem het somsnwel eens mee van de markt bij blaak.
De groenteboer bij mij heeft het ook (Goudreinet)
Misschien bij de Gimsel? Zou mij niet verbazen
Ik heb heel erg behoefte om even in een sauna te zitten. Weet iemand toevallig een sportschool oid in rotterdam centrum die een sauna heeft? Of een kleine locatie die ook fijn is als vrouw alleen? Liefst ergens waar ik dan een proefles kan nemen ofzo of eenmalig een keertje betaal
Als ik google kan ik het niet echt zo goed vinden, alleen grotere sauna’s
David Lloyd?
SportCity aan de Zomerhofstraat (wel Noord) heeft een kleine sauna in de vrouwenkleedkamer
Mylife aan de maas en David Lloyd hebben een sauna. Ik zou voor de laatste gaan, dan kun je ook lekker zwemmen.
Thanks allemaal! Bij david lloyd kan je voor zo ver ik kan zien helaas alleen zwemmen en sauna als je ook echt lid bent en dat is mega duur je kan wel een rondleiding boeken maar geen proef keertje daar gaan sporten. Of is hier iemand lid die dat beter weet toevallig? Sportcity kan ik wel proberen misschien! Ik zat ook naar het nhow hotel te kijken, want daar kan je sporten met onefit maar volgens mij is dat alleen de fitness ruimte
De sauna van Nhow zou daarbij inbegrepen moeten zitten maar ik las pas allemaal slechte reviews dat de sauna dan uitstond als mensen daar juist lekker voor kwamen, dus is misschien beetje een risico
Edit: misschien wel helemaal niet meer?
Hebben jullie tips voor lunchplekken die hondvriendelijk zijn? Liefst centrum (maar alles is welkom)
John reed heeft een vrouw only sauna
Wolly aan de Waterkant
Heeft iemand tips voor (gratis) werkplekken in Rotterdam Oost (rondom Rotterdam Alexander)?
Bar blink.
Ongeveer alles is hondvriendelijk, ik vroeg het in ieder geval altijd en ik ben nooit ergens geweigerd.
Ik woonde in Noord dus ging daar vaak naar Man Met Bril, Le Petit Jean (ok niet echt lunch maar misschien met hun nieuwe locatie meer keus?), Wolly is ook ok maar handig om te weten dat ze daar wel een eigen hond hebben rondlopen (en ik vond het een beetje een yuppentent). De voorloper van Wolly was overigens mijn favo en ik begreep dat zij weer zijn herstart onder een andere naam? Dat was mijn favo plek, lief personeel en ook wel hondgericht als in meteen een bakje water brengen en snoepjes geven als je weggaat.
Voor centrum moet ik nog even nadenken waar ik daar weleens met mijn hond heen ging.