Rotterdammerts unite

Ja die is ook leuk! Uiteindelijk hebben we nu toch oppas geregeld en gaan we met een Heerlijk deal naar Fred :confetti_ball:

Andere vraag: heeft er iemand in regio Rotterdam positieve ervaring met een verhuisbedrijf? Wij willen onze spullen laten verhuizen

Wij hebben (na tips van vrienden) gekozen voor Vermeer Verhuizers (https://www.vermeerverhuizingen.nl/). Schoonouders hebben ze na onze goede ervaringen ook ingezet en waren ook tevreden

Zelf dus heel tevreden over. Ze hadden ons appartement echt in nog geen uur leeggetrokken en ook binnen no-time stond het in ons nieuwe huis. Gingen echt supernetjes met onze spullen om!

Bij ons kwamen ze in ons appartement kijken hoeveel/welke spullen we hebben voor de offerte.

Verhuizen (ook als je een klein appartement hebt) is niet goedkoop. Maar ik vond het élke euro waard.

1 like

Ahh super, ik heb een offerte aangevraagd! Ben heel benieuwd. Ik vind het denk ik ook iedere cent waard, maar het is lastig mijn vriend te overtuigen :grimacing:

Bij ons was het een no-brainer want ik was op dat moment bijna 8 maanden zwanger :smiley:

Maar de verhuizers die tilde zo onze boxpring naar boven zonder een tree van de trap te raken. Hadden we het zelf gedaan dan hadden we vast onze (pas geverfde) trap, deurposten etc beschadigd. En als vrienden helpen en er beschadigt iets, dan kan dat ook vervelende situaties geven. Was hier niet ooit op het forum een verhaal over? Misschien is dat een argument waar hij gevoelig voor is?

Ik (en vrienden van mij) hebben zelf hele goeie ervaringen met Teim (https://teimlogistiek.nl/). Bedrijf zelf zit niet uit Rotterdam maar waren zo scherp geprijsd dat het stukje voorrijden qua tarief ook prima te doen is. Namen alle tijd, kwamen gemaakte afspraken na, heel voorzichtig etc

2 likes

Ik zoek een leuke plek in regio Rotterdam om Koningsdag te vieren met drie kleintjes (twee die alleen maar willen kruipen en een die net rondrent). Noordplein lijkt me leuk maar niet handig met kinderen. Ideaal zou zijn een leuk vrijmarktje met een plekje om wat te eten/drinken en niet té druk… het mag ook buiten Rotterdam zijn.

In de wijk liskwartier heb je een leuke vrijmarkt, vond ik vorig jaar heel leuk (leuker dan de vrijmarkt in het centrum). En in de buurt ook wel wat horeca waar je op het terras kan zitten (osteria liz bijv).

3 likes

Ja, dit! Mijn vriend was daar vorig jaar en vond het hier heer leuk en ook kindvriendelijk.

1 like

Thanks! Klinkt top!

Heel leuk bij het liskwartier. Kwam er jarenlang maar vind het wel vaak heel druk en ook steeds drukker worden elk jaar. Veel mensen komen ook met kinderwagens en het is vaak erg smal. Maar wel echt een kinder markt dus wel je doelgroep.

2 likes

Welke vrijmarkt is leuk zonder kids? Ik heb wel zin in struinen :blush:

2 likes

Ja ben ik ook benieuwd naar!

2 likes

Zo dit was inderdaad extreem druk haha. Wel gezellig, maar was nu zelf met kinderwagen en kon op sommige plekken was het zo krap dat ik nauwelijks tussen 2 kleedjes door kon

2 likes

Ik was eerst naar het park bij Euromast maar ben daar snel weggegaan. Net in de stad geweest bij de doelen en koopgoot/ Lijnbaan. Was nog helemaal njet levend. Jammer genoeg moet ik zo gaan werken. Ik mis de gezelligheid die er vroeger altijd was.

Ah chips, had ik dit maar eerder gelezen. Al mag ik niet klagen, de markt in Kralingen is groot en ik ben flink geslaagd!

1 like

Waar is de markt in Kralingen? Dan ga ik daar volgend jaar ook eens een kijkje nemen! Ik vond het centrum echt tegenvallen.

1 like

Wij zijn naar Hillegersberg gegaan, en moet zeggen dat ik het daar gezellig druk maar niet te druk vond. Zijn voornamelijk kinderen die daar zitten dus vooral veel kinderspullen.

1 like

Achter de AH Oudedijk is die markt te vinden

2 likes

Dankje! Gaan we daar volgend jaar eens naartoe!

2 likes

Heeft een van jullie tip voor een goede tandarts op zuid? Mijn tandarts gaat helaas met pensioen.