Rotterdammerts unite

Ah ik zie staan dat je ook bij de Gamma iets moet kopen. Heb daar verder niets nodig, anders was het wel handig geweest.

De huur van een aanhangwagen is alleen mogelijk wanneer je bij GAMMA aankopen hebt gedaan die niet in je auto passen en mag alleen worden gebruikt voor het vervoeren van GAMMA-artikelen.

Wij hebben weleens een busje gehuurd met van die deel auto’s, volgens mij ook voor zo’n kast.

1 like

Ja via Snapcar kun je vaak ook vrij goedkoop een busje huren. Maar aanbod is natuurlijk wel heel variabel.

@Patagonia en @Keroppi Goede tips! Daar had ik niet aan gedacht. Ik heb even gekeken en het lijkt in eerste instantie heel goedkoop, maar met (verplichte) verzekering etc erbij is het dan net zo duur als een aanhanger huren. Er zit dus niet zoveel anders op dan dus toch maar net zoveel voor het vervoer betalen als voor de kast zelf, ben ik bang.

2 likes

Heeft er iemand tips voor een sportschool met fijne groepslessen? Ik vind BBB, barre, body pump en dansen fijn.
Verder ben ik benieuwd naar sportscholen zoals body base, iemand daar ervaring mee?
Het liefst in centrum/west.

1 like

Via brenger?

3 likes

Ik heb classpass en ga daarmee vooral naar PLTS en soms bodybase in de van vollenhovenstraat. Ik vind PLTS wel echt reformer Pilates waarbij je de hele les op dat apparaat bezig bent. Bodybase is meer een soort hiit sportklasje waarbij de reformer gebruikt wordt, sta je ook veel te squatten achter dat apparaat of bijv toe taps te doen tegen de reformer.

Vind zelf PLTS ook betere instructeurs hebben, kijken echt naar je houding en lopen de hele tijd rond om iedereen aanwijzingen te geven. Bij bodybase zijn het niet echt Pilates instructeurs maar meer personal trainers zeg maar. Dus het is maar net even in wat voor soort lesje je zin hebt!

4 likes

En in dat kader gaat Rocycle binnenkort in hun kelder (waar ze voorheen Royoga hadden) ook een reformer studio open. Dus je kunt een uitgebreide testronde door de stad doen!

Ik heb zelf onefit en sport veel bij YG studio’s, Balanzs, Home of Performance, Lucie en Rocycle. Misschien vind je het ook leuk om met onefit of classpass wat verschillende dingen te proberen.

2 likes

Dat was nog duurder dan een aanhanger helaas… Dankjewel! Maar het is vandaag gelukt met betaalde aanhanger, dus hij is binnen :raised_hands:

1 like

Een van de twee eigenaren heeft jaren bij de Workoutclub lesgegeven, dus wellicht ken je hem en maakt dat het ook wat makkelijker om eens te proberen! Zijn behoorlijk zware lessen maar echt goed en ook nog eens met heel prettige sfeer, raad het zeker aan!

1 like

@Diorshow en @Musa dank voor jullie uitgebreide antwoorden. Ik ga denk ik inderdaad een onefit abonnement nemen en van alles proberen. Mijn doel is om vooral weer fit te worden, nu ik niet meer hardloop vanwege mijn zeurende knieën.

1 like

Jullie hadden gelijk, zo lekker :heart: En zag ook al allemaal andere dingen die ik nog een keer wil proberen

10 likes

Hebben jullie misschien tips voor goede lunch catering / restaurants waar je lunch kunt bestellen voor groepen die ook bezorgen?

Wij bestellen vaak bij Fröbel, en ook wel bij De Snor en Delibert. Heb vroeger vaak besteld bij SolFood, maar die zitten alleen nog maar in Rhoon. Weet niet hoe ver zij bezorgen, maar is wel een aanrader.

3 likes

Da Guiseppe voor de allerlekkerste luxe Italiaanse broodjes, of casa Reinders voor wat meer tapas stijl

1 like

Oh dat ziet er allemaal al goed uit, dank!! @KJuffie en @Mona

Heeft er iemand tips voor een leuk restaurant om te lunchen (maandag geopend), waar we ook een baby mee naar toe kunnen nemen? Geen broodjes lunch.

Mijn vriend en ik hebben iets te vieren… En een baby en geen oppas, haha

2 likes

Waar haal je de beste bonbons van Rotterdam? Wil graag onze stagiair (uit Rotterdam) verrassen met een lekker doosje maar geen idee waar ik moet zijn

1 like

De bonte koe?

8 likes

Olala Chocola is ook lekker!

3 likes