Ik zie bijna overal waar ik kom in de horeca wel affiches hangen waarop staat dat ze personeel zoeken. Zou gewoon eens een rondje stad doen op die manier of langs plekken gaan die je leuk vindt en checken of ze daar ook op zoek zijn. Kun je zelf aangeven dat het voor jou vooral om de zomermaanden gaat?
A la plancha! Echt een seizoensding alleen wel wat onvoorspelbaar, weet niet of dat een punt zou zijn voor je
Mocht je dichtbij de metrolijn wonen: de strandtenten sowieso!
Primera op de oude binnenweg!
Ik zag gisteren dat ze ook mensen zoeken bij station bergweg en bij la Zia Maria op de nieuwe Binnenweg
Er komt in het najaar een Uniqlo winkel in de stad
Omg eindelijk!!! Waar?
Edit: zie het al! Oude pand van Zara op het binnenwegplein.
Bertmans! Zag ik laatst toen ik er was.
Vrij specifiek, maar weet iemand toevallig of er in Rotterdam zuid en omgeving salons zijn die een nagelbijt arrangement aanbieden?
Iemand een goede tip voor een massagesalon? Het liefst waar je een duomassage kan boeken waarbij ik een zwangerschapsmassage krijg en mijn man gewoon een ontspanningsmassage.
Ik vond mending hands erg lekker, kan daar volgens mij ook. Bij qoqo ook geloof ik, maar ben ik zelf iets minder dan van want daarbij ligt het echt aan welke masseur je krijgt
Ik ben op zoek naar een goede rij-instructeur en zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie goede tips? Ik woon in omgeving centrum. Kon in het archief niet veel informatie vinden, hopelijk is deze vraag niet te vaak gesteld.
Ik ken een paar mensen met hele goede ervaringen met rijschool van Doeselaar.
Het enige is dat ik niet helemaal zeker weet waar hij wel en niet ophaalt. Zij komen allemaal uit Capelle namelijk. Maar hij rijdt met rijlessen en examens sowieso in Rotterdam.
Ik ben ook fan van mending hands! Of ze ook duo-massages doen weet ik niet, maar ze zijn goed bereikbaar per mail dus dan kan je het navragen.
Thanks! Ik heb toevallig tot nu toe alleen tips voor instructeurs buiten Rotterdam gehad, maar zal ook nog wel even naar deze kijken. Verdere tips uiteraard welkom ivm locatie
Henk van Wassenaar, zelf les gehad (15 jr geleden) maar was toen heel tevreden en in 1x geslaagd. Hij is soms streng, waar ik als 18 jarige natuurlijk wel van onder de indruk was, maar wel echt goed.
Vlg mij kan duo bij Mending hands wel, dan doen ze de schuifdeur open.
Ik zou om Sarah vragen!! Zij is zo goed (en lief)
Ik zou iets vlakbij / in het centrum boeken, is tien minuutjes fietsen. Bv. Mainport.
Rotterdam is echt heel makkelijk fietsbaar! Even zonder Zuid meegerekend want dan kan je wel lang onderweg zijn.
Centraal station tot aan Erasmusbrug is een minuut of 10 fietsen als je doortrapt, max 15 min. Dus ik zou daar tussen iets zoeken.