Iemand een goede tip voor een massagesalon? Het liefst waar je een duomassage kan boeken waarbij ik een zwangerschapsmassage krijg en mijn man gewoon een ontspanningsmassage.
Ik vond mending hands erg lekker, kan daar volgens mij ook. Bij qoqo ook geloof ik, maar ben ik zelf iets minder dan van want daarbij ligt het echt aan welke masseur je krijgt
Ik ben op zoek naar een goede rij-instructeur en zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie goede tips? Ik woon in omgeving centrum. Kon in het archief niet veel informatie vinden, hopelijk is deze vraag niet te vaak gesteld. ![]()
Ik ken een paar mensen met hele goede ervaringen met rijschool van Doeselaar.
Het enige is dat ik niet helemaal zeker weet waar hij wel en niet ophaalt. Zij komen allemaal uit Capelle namelijk. Maar hij rijdt met rijlessen en examens sowieso in Rotterdam.
Ik ben ook fan van mending hands! Of ze ook duo-massages doen weet ik niet, maar ze zijn goed bereikbaar per mail dus dan kan je het navragen.
Thanks! Ik heb toevallig tot nu toe alleen tips voor instructeurs buiten Rotterdam gehad, maar zal ook nog wel even naar deze kijken. Verdere tips uiteraard welkom ivm locatie ![]()
Henk van Wassenaar, zelf les gehad (15 jr geleden) maar was toen heel tevreden en in 1x geslaagd. Hij is soms streng, waar ik als 18 jarige natuurlijk wel van onder de indruk was, maar wel echt goed.
Vlg mij kan duo bij Mending hands wel, dan doen ze de schuifdeur open.
Ik zou om Sarah vragen!! Zij is zo goed (en lief)
Ik zou iets vlakbij / in het centrum boeken, is tien minuutjes fietsen. Bv. Mainport.
Rotterdam is echt heel makkelijk fietsbaar! Even zonder Zuid meegerekend want dan kan je wel lang onderweg zijn.
Centraal station tot aan Erasmusbrug is een minuut of 10 fietsen als je doortrapt, max 15 min. Dus ik zou daar tussen iets zoeken.
Ja dit idd! Rotterdam is goed fietsbaar, ook dat stuk ‘s avonds (maargoed altijd je gezond verstand gebruiken natuurlijk
)
Nieuw in centrum is hotel The Usual op de Westblaak. Weet niet precies wat voor prijscategorie je zoekt. Is denk ik even ver als Mainport hotel
Hotel Âme als je geld over hebt (en van beige houdt).
Ik kom er net achter dat Spazio, een van de weinige restaurants waar je chill kan zitten met kinderen en zelf ook nog een beetje lekker kunt avondeten, voorlopig dicht is
Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag! En dus niet een pannenkoekenhuis of de Beren ofzo ![]()
Nee ik bedoel waar kinderen ook kunnen/mogen spelen. En liefst een kindermenu want ik heb lastige eters
Daarom was Spazio zo chill, een grote speelhoek en leuke menukaart. Enige wat ik nog zou weten is Supermercado maar vind dat eten vaak tegenvallen.
Ik zag dat zijn bij Juffrouw van Zanten in Hillegersberg ook diner hebben! Ook een kindermenu. Maar geen idee hoe daar de speelhoek is.
Iemand tips voor een restaurant met een groep rond de 8-10? Lekker eten, goede wijn, maar ook weer niet te chiq. Gezellig waar het ook geen issue is als je met een groep wat meer lawaai maakt.
@propje ii zou juffrouw van Zanten locatie Lusthofstraat in ieder geval niet aanraden. Ik kom er bijna elke zaterdag, omdat m’n zoontje daar in de buurt naar de judo gaat en hun tent is de enige die vroeg open is voor de koffie. Het is er altijd zo druk … als je niet hebt gereserveerd is er vaak geen plek en alles duurt lang daar x
Tosca neemt geen grotere groepen aan. Ben ik helaas achtergekomen toen ik zelf een locatie voor een groep zocht.
Mijn bijdrage:
Bistro Zino heeft een aparte ruimte “De Wijnkamer” die je kan afhuren om met een groepje te eten.
Hilligersberg is veel groter/ruimer dan de Lusthofstraat en ze hebben ook nog best een aardig terras. De speelhoek heb ik nog niet bekeken want ik was er zonder kinderen ![]()