Mangiare! Locatie in noord is nu speciaal voor grote groepen geloof ik.
Wat is jullie favo kringloopwinkel in de omgeving als het gaat om meubels/interieuritems?
Een rondje lopen bij alle vintage- en kringloopwinkels bij het Zwaanshalskwartier levert vaak wel wat op bij mij
Heeft iemand tips voor restaurants waar je ook leuk buiten kan zitten in de omgeving van boijmans / de kunsthal?
Louise petit, Loos of Bar Berta!
Aanvulling op hierboven, Pulpo zit in dezelfde wijk en heeft een heel knus terras! Echt gevoel alsof je op vakantie bent. Andere kant op vanaf Museumpark, het terras van het westerpaviljoen vind ik heel chill.
De Machinist of Kula, hoewel je bij de laatste alleen kunt lunchen.
Ohh ja ook leuk aan het water! Je hebt naast kula nu ook Old Scuola, vet lekkere echte Italiaanse stijl pizza
Echt een pareltje! Vooral tijdens golden hourš
Heeft iemand een tip voor een leuke activiteit of creatieve workshop in Rotterdam en omgeving? Het liefst max 30 euro pp.
Ik neem zondag een vriendin mee uit lunchen in Rotterdam en zij woont zelf in Rotterdam dus ik denk dat ik ook aan haar vraag wat ze leuk vindt, maaarrrr ook wel leuk om zelf met een paar opties te komen. Ik weet dat ze graag naar Cafe Marseilles en Bakeliet gaat. Ik vind het wel leuk als we een beetje wat lekkers kunnen eten en maybe een natuurwijn kunnen drinken
hebben jullie leuke tips? Locatie maakt niet zo heel veel uit denk ik, zij woont in West en ik kom met de trein gewoon naar Rotterdam Centraal en kan eventueel een ov fiets huren. Ik ga de tips hierboven op zwaardvis sowieso ook even bekijken. Oh en graag met vega opties!
Ik heb er een hele tijd geleden een keer 's avonds gegeten, maar was toen erg onder de indruk van Klaargemaakt (vlak bij Centraal). Kun je ook lunchen (en hebben ook een leuk terras als het lekker weer is).
Ik vind bazar heel leuk maar dat is wel een hele andere vibe dan natuurwijn hahaha maar wel de moeite waard om te kijken
Het is bar berta geworden! Daar wilde ze al een tijdje heen
Ik was deze week in het centrum en wilde gaan lunchen bij Picknick aan de Mariniersweg. Dat heet blijkbaar nu Nick en ik weet niet precies wat er anders is aan het interieur (hadden ze altijd al formica tafeltjes?) maar de ziel lijkt er volledig uit. De kaart was een tegenvaller, sommige dingen leken van de oude kaart overgenomen te zijn, zoals de scone. Maar de kaart an sich was nogal⦠mwah Ook het personeel vond ik meer het type dat je locale snackbar runt dan een leuk lunchtentje.
Heel snel weer weggegaan en ik kom er ook niet meer terug. Jammer
Wat jammer! Picknick is echt nostalgie voor mii
Ik heb afgelopen week geluncht bij vegitalian en Omg die napolitan sandwich is echt zooo lekker
Ze hebben de homemade snicker toch wel nog steeds ![]()
![]()
Nope
Voor een lieve collega die in Rotterdam woont en een zware tijd heeft ben ik op zoek naar iets lekkers om bij haar te laten bezorgen (bv iets van chocola of koekjes, dus wel min of meer houdbaar, maar alle suggesties zijn welkom). Weet iemand hier iets leuks?