Rotterdammerts unite

Oke het gaat gebeuren. Ik wil eindelijk voor mijn rijbewijs gaan. Iemand hier tips voor goede (en het liefst ook betaalbare) rijscholen in Rotterdam? Mensen die goede ervaringen hebben, of juist slechte ervaringen zodat ik die rijscholen kan mijden?

Ja! Komt oorspronkelijk uit Capelle maar is op zijn 9e hier gaan wonen. Vind het best chill hier. Heerlijk rustig!

1 like

Een tijdje geleden had ik op Egf gevraagd of er honden liefhebbers zijn die af en toe op mijn hond zouden kunnen passen. Toen hadden wat mensen gereageerd, maar ik weet nu natuurlijk niet meer wie…
Dus ik vroeg me af is er hier iemand die in Rotterdam woont en van honden houdt en ook ervaring heeft met honden en het leuk zou vinden om soms op mijn hond te passen?

Ligt er een beetje aan waar je woont in Rdam en hoe je hond is, maar ja!

Ik moet bij deze topic titels altijd hier aan denken

(en ik heb deze film ongeveer 15 x gezien, waarom dacht ik dan dat het fashionistas was?)

3 likes

Dag! Op het EGF vroeg ik nog om een kamer maar inmiddels iets gevonden! Vanaf juli kom ik in jullie stad wonen, in West. Ik hoop dat er in die tijd nog een meeting komt aangezien ik vanuit Groningen verhuis en niet veel mensen ken nog. Tot die tijd ga ik hier lekker bijlezen, heb er zoveel zin in!

8 likes

Ik ga morgen naar de Kunsthal! Ben heel benieuwd. En @Puntzak wat leuk! Ik ben ook altijd wel in voor wat gezelligs :slight_smile:

4 likes

Welkom in Rotterdam! Waar in West ga je (ongeveer) wonen?

Edit: woonplek weg. Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. En voor iedereen die zei te willen meeten voor koffie, lief! Lijkt me heel leuk, zeker omdat ik NIKS ken in Rotterdam haha. Ik hou van een wijntje, lekker uit eten, musea en yoga. En ook koffie dus haha. Dansen in de stad en mannenjacht mag ook. Wie zich geroepen voelt, pm me! Dit doet me beetje denken aan een soort tinderbio maar dan voor vriendinnen haha.

7 likes

Dan wonen wij strakjes heel dicht bij elkaar! :slight_smile:

Edit: alhoewel, de Mathenesserlaan is best lang natuurlijk. Ik woon vlakbij Heemraadsplein!

1 like

Ik woon vlakbij Math.plein :slight_smile: leuk wonen hoor, West!

1 like

Aah ik vond het al zo raar dat ik hem ineens nooit meer zag daar. Wat sneu zeg, zijn levensverhaal trouwens ook.

Ik ben nu met mijn ouders bij de Kunsthal en we willen zo even ergens borrelen/lunchen, hebben jullie misschien tips? Niet te ver lopen dus niet in noord ofzo haha. :slight_smile:

1 like

Ergens in Witte de With, bij NRC bijvoorbeeld?

1 like

Het is NRC geworden! Dankjewel voor de tips :grin:

1 like

Leuk dat er zoveel meiden in west wonen. Ik woon ook in west! @puntzak ik ben ook wel in om een keer wat te doen!

Klinkt lekker! Maar ik ben vegetariër dus helaas haha, had een poké bowl met tofu en die was ook erg lekker :slight_smile:

1 like

Ben vandaag naar RYPP geweest, wijnfestival. Vond het leuk, maar echt duur… Ward maakt echt leuke muziek! Aanrader als je ook van the XX houdt

Ik wil mijn bday in een café vieren. Heeft iemand tips voor een leuke locatie? Zijn met 10-20 personen. Terraa optie is fijn, want mijn bday is on julimbVind zelf worm en biergarten heel leuk bv maar weet niet of daar op n donderdagavond nog plek is.

Alvast mijn eerste vraag als toekomstige Rotterdambewoner, ik yoga vrij veel nu dus wil een nieuwe yoga studio zoeken. Hebben jullie tips?

1 like