Goede tip! Wat heb/betaal jij nu voor je woning dan, en wel in of net buiten het centrum?
Als Rotterdammerts moeten jullie toch wel weten dat het op Zuid is, en niet in Zuid
@Evenveel Ik weet niet of je inmiddels al bij Héroine bent geweest, maar ik heb er vanavond gegeten en vind het echt een aanrader.
Ik weet niet precies hoe duur het is, maar heb je t kapelletje al geprobeerd? Dat is wel een heel leuk schattig theatertje
Vlakbij geboren, in Rotterdam getogen, toen tijdje Leiden en nu Berlijn. Maar Rotterdam houdt een speciale plek in mijn hart en als ik ooit terug zou (moeten) gaan naar NL, dan sowieso naar Rotterdam. De enige echte stad in Nederland.
Ik heb donderdagochtend twee interviews in Rotterdam. Weet iemand een rustig café/koffietentje in de buurt van Rotterdam centraal?
Voor een rustige plek zou ik je Hotel Engels aanraden. Zit ook een restaurant bij.
Hey hier ook een Rotterdammer in Berlijn!
Is iemand al naar Wes geweest? Eten ziet er zoo goed uit op instagram!
Vandaag bevestiging gekregen dat we in een super mooi appartement mogen wonen voor 6 maanden bij het Marconiplein! Kom helemaal niet zo vaak in Rotterdam maar heb er echt zin in! OV en winkels zijn super dichtbij dus dat is echt heeel fijn.
Iemand nog een leuke tip voor een date? Een leuke, niet zo bekende plek om iets te eten/drinken op donderdagavond? We hebben al tapas/italiaans/wijnbar/speciaalbier gedaan dus de inspiratie raakt een beetje op .
Euromast op?
Bij Obba (Rijnhaven) kan je ook wel lekker eten en heb je leuk uitzicht op de Wilhelminapier.
Ik heb een keer super lekker Ethiopisch gegeten met mân vriend in Rotterdam, weet alleen de naam van het restaurant niet meer! Je krijgt dan een soort pannenkoekjes met groenten en vlees, op een grote schaal die je deelt. Je eet met je handen, maar ik vond het niet onhandig eten. Vond het heel gezellig om zo samen te eten.
Was dat misschien bij Smaak van Afrika?
Misschien Sallinaâs?
Noh, Supermercado! Ik heb nog steeds nachtmerries van de meeting die we hebben gehad daar, hahaha.
Het Zalmhuis is een aanrader. Hebben er zelf onze receptie gehad en eten. Vond de prijs zelf goed te doen. En een mooie locatie
Ik wil wel graag naar waterlicht (vanavond laatste avond) maar heb niemand om mee te gaan. Is het leuk? Ook als je alleen gaat? Of misschien heeft iemand van hier zin om te gaan (spannend haha)
Ik ga ook vanavond maar niet allleen
Een vriend van me was er gisteren en zei dat het wel mooi was, voor 10 minuten.
Wat is ongeveer je budget?