Rotterdammerts unite

Vlakbij geboren, in Rotterdam getogen, toen tijdje Leiden en nu Berlijn. Maar Rotterdam houdt een speciale plek in mijn hart en als ik ooit terug zou (moeten) gaan naar NL, dan sowieso naar Rotterdam. De enige echte stad in Nederland.

4 likes

Ik heb donderdagochtend twee interviews in Rotterdam. Weet iemand een rustig café/koffietentje in de buurt van Rotterdam centraal?

Voor een rustige plek zou ik je Hotel Engels aanraden. Zit ook een restaurant bij.

1 like

Hey hier ook een Rotterdammer in Berlijn!

Is iemand al naar Wes geweest? Eten ziet er zoo goed uit op instagram!

1 like

Altijd in de Buurt is heel leuk, rustig en niet heel ver weg (ook een grappige menukaart).

1 like

Vandaag bevestiging gekregen dat we in een super mooi appartement mogen wonen voor 6 maanden bij het Marconiplein! Kom helemaal niet zo vaak in Rotterdam maar heb er echt zin in! OV en winkels zijn super dichtbij dus dat is echt heeel fijn.

5 likes

Iemand nog een leuke tip voor een date? Een leuke, niet zo bekende plek om iets te eten/drinken op donderdagavond? We hebben al tapas/italiaans/wijnbar/speciaalbier gedaan dus de inspiratie raakt een beetje op :sweat_smile:.

Euromast op?
Bij Obba (Rijnhaven) kan je ook wel lekker eten en heb je leuk uitzicht op de Wilhelminapier.

1 like

Ik heb een keer super lekker Ethiopisch gegeten met m’n vriend in Rotterdam, weet alleen de naam van het restaurant niet meer! Je krijgt dan een soort pannenkoekjes met groenten en vlees, op een grote schaal die je deelt. Je eet met je handen, maar ik vond het niet onhandig eten. Vond het heel gezellig om zo samen te eten.

1 like

Was dat misschien bij Smaak van Afrika?

Misschien Sallina’s?

Noh, Supermercado! Ik heb nog steeds nachtmerries van de meeting die we hebben gehad daar, hahaha.

2 likes

Het Zalmhuis is een aanrader. Hebben er zelf onze receptie gehad en eten. Vond de prijs zelf goed te doen. En een mooie locatie :+1:t4:

1 like

Ik wil wel graag naar waterlicht (vanavond laatste avond) maar heb niemand om mee te gaan. Is het leuk? Ook als je alleen gaat? Of misschien heeft iemand van hier zin om te gaan (spannend haha)

Ik ga ook vanavond maar niet allleen :wink:
Een vriend van me was er gisteren en zei dat het wel mooi was, voor 10 minuten.

@Vloeistof ik zou wel met je mee willen, kan het alleen niet te laat maken!

Wat is ongeveer je budget?

Volgens mij is het morgen avond ook nog! Maar ik ga ook vanavond, wel met wat vrienden maar je mag aansluiten.

Nee ja ik wilde ook vroeg gaan want heb ook nog een verjaardag maar ik denk dat ik het maar laat. Hoor van iedereen dat het wel leuk is maar voor 10 minuten…

1 like

Het is wel mooi om te zien maar niet iets waar je lang hoeft te blijven, want het zijn uiteindelijk gewoon wat laserstralen en rook haha. Maar wel prima om in je eentje heen te gaan.