Heb ik niet helaas. Heb wel kaartjes met korting geregeld dus dat scheelt iets.
Ah ja is al een tijd geleden dat ik daar ben geweest. Ik wist niet meer goed wat ze op de kaart hebben.
Weet iemand of je voor het IFFR eindfeest zaterdag ook losse toegangskaarten kan kopen? Wordt niet zoveel wijzer van de website
Ik denk het niet. Hier staat op vertoon van pas of filmticket
Volgens mij alleen inclusief de slotfilm inderdaad
Hallo Rotterdammers!
Ik ga samen met mijn zus en moeder morgen naar Diva in de Kunsthal, maar ik gok dat we daaromheen nog wel eens iets anders willen doen of ergens eten. Wij komen niet vaak in Rotterdam dus alle tips zijn welkom!
Mbt eten moeten er vegetarische opties mogelijk zijn! Dank dank!
Voor lunch is Kula erg leuk. Zit redelijk dichtbij. Een hele mooie plek met heel lekker vega/vegan menu. Anders is Brunch bar Rotterdam ook top. Mega leuk personeel ook.
Voor avondeten kun je ook naar de witte with, Vegitalian daar is heerlijk.
Veel plezier! Ik vond het echt een super gave voorstelling.
Voor vanavond heb ik 2 tickets voor de film acts of love (IFFR). Het is in lantaren venster en de film start om 19:30u.
Helaas ben ik ziek geworden en kan ik dus niet meer gaan. Iemand die zin heeft om te gaan? âŹ13 per ticket.
Wat zijn de leukste kinderkledingwinkels in Rotterdam?
Set est PrĂȘt
https://g.co/kgs/Lu3osHg
Across the street
https://g.co/kgs/nLcSa5C
Little Department Store
010 737 1753 Google Search
Geen kleding winkels, maar boekwinkels: ver van hier en de kleine kapitein.
Le Fanfare, Pommes de Jus, Mama Nova (is meer speelgoed), Set est Pret (tweedehands), Little department store, Across the Street
Waren jullie op de feminist march in Rotterdam? Ik dacht dat ik iemand herkende maar durfde geen âveenmolâ te zeggen
Ik wist niet eens dat die er was, hoe wist jij het?
Via via maar het was georganiseerd door feministas.rotterdam en er waren ook veel gerelateerde events in worm, dus als je dit soort dingen interessant vindt kun je dat misschien volgen op instagram
Iemand die vanavond naar de speeddate gaat in station bergweg?
Geen Rotterdam, maar wel in de buurt, maar hoe is het uitgaan in Dordrecht, met name op een vrijdagavond? Aanraders voor leuke kroegen?
excuse me
Hoe dichter bij DordtâŠ
Haha is dat een gevoelig ding? Sorry dan