Er is mij gevraagd of dat ik dit bericht hier wilde delen! Hoop dus dat dit zo mag? @moderators
Foto verwijderd
Er is mij gevraagd of dat ik dit bericht hier wilde delen! Hoop dus dat dit zo mag? @moderators
Foto verwijderd
Het zou best kunnen dat hij rond centraal station een mogelijk slachtoffer in de gaten houdt om vervolgens toe te slaan op een afstand vanaf het station, waar het rustiger is midden in de nacht.
Zijn fiets is meer opvallend dan zijn outfit, dus ergens jammer dat ze die niet wat meer aandacht geven in het signalement.
De verdachte staat echt super herkenbaar op de beelden. Hij kan zijn outfit wisselen maar dat hoofd vergeet je niet zomaar omdat het zulke scherpe beelden zijn. Ik wist helemaal niet dat ik er zelf ook zo scherp op sta als ik daar fiets. Maar goed aan de hand van deze beelden lijkt het me overduidelijk dat iemand hem moet herkennen. Als hij niet gemeld wordt lijkt het me dat iemand hem de handen boven 't hoofd houdt. Ik geloof dat ik mezelf regelrecht zou melden als ik zo hard gezocht werd.
Hopelijk doet hij dat ook.
@Musa De vermissing kwam ik toevallig net ook tegen op Insta, meteen gedeeld omdat dat (ook) gevraagd werd aan mensen die in de buurt van Noordplein wonen. Hopelijk wordt ze snel gevonden!
Deze vermissing blijft me wel bezighouden merk ik. Blijf toch de hele tijd updates checken en toch extra om me heen kijken buiten. Hoop dat ze snel gevonden wordt.
Ja ik heb het zelfde terwijl ik dat normaal eigenlijk niet heb
Ja hetzelfde hier, hoop zo dat ze haar snel vinden.
Het zette mij ook weer aan het denken over dat sommige mensen misschien helemaal niet gevonden willen worden. Nu weet ik niets over deze situatie dus ik wil daarover niet speculeren, maar over het algemeen is dat toch best ingewikkeld. Ik heb dit zelf ook meegemaakt met een familielid en hoe ver mag je dan gaan als iemand niet gevonden wil worden of je dat niet zeker weet
Iemand heeft inderdaad het recht om vrijwillig te vertrekken en niet gevonden te willen worden. Ik denk alleen dat als er een vermoeden is dat iemand in psychische nood/verwarde toestand/etc. is en/of een onvrijwillig vertrek (misdrijf oid) niet uitgesloten kan worden dat men dan toch opsporing inzet. Ik heb ook weleens gehoord dat de politie inderdaad op verzoek van de familie op zoek was en dat diegene zich toen bij de politie gemeld heeft en dat de politie toen aan de familie moest melden dat hun onderzoek had uitgewezen dat diegene vrijwillig vertrokken was. In dat geval geeft de politie dus ook geen verdere informatie of gegevens aan de familie.
Sinds 29-12 is de 33 jarige Laura van der Laan ook vermist in Rotterdam. Op dit moment zijn er dus 2 vrouwen van in de 30 vermist in Rotterdam.
wat wil je daar mee zeggen?
Nou niks. Anders had ik het wel gezegd. Ik was zelf niet bekend met de vermissing van Laura, alleen die van Marjolein.
Ik merk wel dat ik me een stuk minder op mân gemak voel in het donker momenteel. Ik woon in Blijdorp en loop dagelijks (in het donker) aan de achterkant bij Rotterdam Centraal waar die beelden van die serie aanrader zijn gemaakt. Heb me echt nooit vervelend gevoeld in deze omgeving, maar ik ben nu wel echt de hele tijd achter me aan het kijken en om me heen of ik niks geks zie.
Haar arme gezin en familie, had op zo een andere afloop gehoopt.
beetje rare switch van onderwerpen maar omdat we het pas over (aziatische) restaurants hadden: ik vind zhangliang malatang ook echt heel chill. ik hou ook echt van die zoutige bouillon en die dipsaus die je zelf kan maken is ook echt crack, net als bij hot & hot
@moderators of forummers zelf: willen jullie de posts verwijderen? @Musa @twijfelaar Stichting Naaste Familie en haar familie verzoeken dat vriendelijk.
Gedaan!
Hebben jullie een tip voor een leuk kidscafé/lunchroom met leuke speelhoek voor peuters in de buurt van Villa Zebra? Of anders het centrum?
Bij villa Zebra kun je ook lunchen!
Anders Baek of lantaren venster
Anne & Max in het centrum heeft ook een leuke speelhoek.
Lunchen is misschien wel een groot woord, maar een tosti, muffin of zoiets kun je wel krijgen. Ook wel wat gezonde (snack) opties voor kinderen.
Fullmoon, heb je een Rotterdampas? Want dan krijg je gratis entree :). Ik vind zelf Villa Zebra erg leuk voor kinderen maar de entree ook wel prijzig voor wat het is. Zeker omdat je als volwassenen ook moet betalen.