Ik houd me ook aanbevolen (als Reader niet wil/kan). Wonen in Ommoord
Kent iemand een goede krullenkapper voor mannen?
Verdachte (34) van serie-aanrandingen in Rotterdam na maanden opgepakt in Barcelona
Dit is wel top nieuws!!
Voor de 45e verjaardag van mijn partner ben ik op zoek naar een restaurant in (omgeving) Rotterdam om met een groep van 12-15 mensen, waaronder een aantal jonge kinderen, te eten. Het moet dus wel een beetje feestelijk zijn en geen vreetschuur, maar kinderen moeten wel welkom zijn. Heeft iemand een idee voor een geschikte locatie?
Lake house in Bergschenhoek? Met lekker weer buiten zitten, genoeg te spelen voor kinderen buiten en binnen is een kleine Legomuur of zijn er kleurplaten + potloden
Vicini in Rotterdam-Kralingen. Vond ik een aangename, lowkey sfeer en ook geschikt met kinderen. Oh en Italiaanse keuken, dat is vaak ook redelijk toegankelijk.
Heeft iemand tips waar je live het songfestival kan kijken?
Normaal kijken we altijd met vriendinnen bij iemand thuis, maar het lijkt ons ook leuk om het in een café te kijken. Maar ik kan alleen het lantarenvenster vinden en dat is niet echt iets wat we zoeken.
Polderzicht in Barendrecht misschien. Met een speeltuin en een klein stukje verderop een kinderboerderij.
Iemand een idee waar het dit jaar leuk is voor/ met kind in hillegersberg?
Iets onder Rotterdam? Zoet of Zout. Aan het water bij Haringvliet.
Is er een tent om prima te eten met kleine kinderen? Waar er iets van een speelhoek is?
‘S avonds of lunch? Bij Juffrouw van Zanten in Hillegersberg heb je ook diner en een speelhoek.
Beide Maar 2x hetzelfde is ook niet erg
Welk stadsdeel?
Ben afgelopen maand voor het eerst naar club HAUG geweest en dit weekend meteen voor de tweede keer. Heb 2x echt zo gelachen, mijn verwachtingen waren best laag maar de afwisseling van 4-5 comedians en de publiek interactie maakten het echt tot een super leuke avond. Dus even een tip van mij voor mijn mede rotterdammers, mocht je er nog nooit geweest zijn, aanrader!
Centrum
Ik wil graag Maleis gaan eten bij Old Town. Weet iemand of je daar kan reserveren? Want de website is nogal minimalistisch
Ik zag dat Kampong Express ook genoemd werd voor Maleis eten. Maar kun je daar ook zitten of is het puur afhalen?
Kampong kun je ook zitten