Rotterdammerts unite

Kan je zitten, maar weinig zitgelegenheid en wel vaak druk

1 like

Ik zoek een Aziatisch restaurant om lekker te eten (geen sushi of little v) met 2 personen?

Ah-Un?

1 like

Zie hier @thisisme en de berichten daarna
Eerder is er een lijstje gemaakt, misschien zit hier wat bij

4 likes

Xian of Kampong Express

1 like

Die helikopter boven het centrum maakt mijn hoofd moe. Hoezo is dit? :fearful:

Voor de herdenking van het bombardement tijdens WO2

1 like

He? Ik heb die actie verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat dat op een bepaald tijdstip boven Blaak/Binnenrotte was.

1 like

Oh dan heb ik het misschien wel verkeerd :sweat_smile: die helikopter zou rond 21.15 uur gaan vliegen lees ik nu.

Ja ze hebben 106.000 gedichten gedropt, in navolging van Bombing of the poems in Chili. Poëzie festival viel samen met de herdenking van 14 mei, vond het een heel leuk initiatief eigenlijk. Heel m’n balkon lag vol haha.

4 likes

Haha er ligt ook een hoop op de Laurenskerk en in die bouwput, maar ik heb er geen een kunnen vangen!

1 like

Ja ik heb er iets van 10, wil nog wel een foto plaatsen als iemand geïnteresseerd is in de gedichten. Ga ze sowieso morgen evt in een ruilkast/ leenbieb leggen als er interesse is.

9 likes

Ik heb bedacht morgen met mijn vriend op snack en wandel date te gaan. We lopen een rondje van 10km ongeveer door rotterdam centrum en gaan dan langs allerlei adresjes om lekkere dingen te kopen.

Nu is de grote vraag; welke plekken kunnen niet ontbreken op het lijstje? Ik dacht aan een mix van zoet en hartig, met bijv croissaints/aziatische snack/ broodje ergens etc. Het liefste iets dat je kan halen om mee te nemen.

2 likes

Winket 100%
En als je daar toch bent de oogstmarkt

2 likes

Croissants van le petit jean op de nieuwe binnenweg.

Hotel amé voor de beste matcha.

Oesters en cava op blaak markt, is onderdeel van de viskraam die op de hoek staat bij de achterkant van de laurenskerk. Staan een aantal bartafels en kun je bij de kraam een x aantal oesters bestellen, ze hebben ook kleine flesjes cava!

Misschien nog langs Rotterdamse oogst op noordplein? Ik vind zelf het broodje falafel van falafval heel lekker.

Broodje/pizza van pizza palace in station bergweg. Bij Burnt hebben ze mega lekkere Baskische cheesecake, zit daar ook!

Paloma drinken bij botanero.

6 likes

voor aziatische snacks vind ik zelf qq bakery heel lekker, is een chinese bakkerij in het centrum. en hun bubble tea is ook goed! en divina maia in de markthal. en crave is een vegan bakkerij, ook nice.

2 likes

Thanks voor de tips!! :star_struck:

Mijn idee was vooral plekken te bezoeken die ik nog niet ken dus ben benieuwd! De oogstmarkt is idd ook leuk maar daar kom ik al regelmatig

1 like

Wel een zak geld meenemen want ik was vorige week 23 euro kwijt voor een bordje met 6 mini sarma’s en wat kikkererwtensalade :confused:

1 like

Woah dat is bizar veel

Niet die ervaring, maar het is niet goedkoop idd

1 like

Iemand ervaring met het laten waxen (en verven) van de wenkbrauwen bij Soap?
Of andere tips?
Fili Brow ben ik al eens geweest en tevreden over maar vond het wel aan de dure kant

1 like