Rotterdammerts unite

O held, ik zat ook al te kijken van hoe werkt dit haha. Alsnog echt een summier verhaal en weinig speerpunten, maar in ieder geval iets.

1 like

Nou voor mijn wijk was er alleen een link naar een facebookpagina waar verder geen info staat over kandidaten, dus ik denk niet dat ik ga stemmen op de wijkraad.

1 like

Wauw thanks, bij mijn wijk kwam ik op een hele uitgebreide folder met alle kandidaten. Superhandig!

2 likes

Het is voor mij nog niet helemaal duidelijk of het nou handig is om op iemand te stemmen die vastzit aan een partij of juist niet. Volgens mij is het zo dat als je iemand met een partij kiest en diegene ermee stopt iemand anders van de partij zijn plek inneemt, en bij “losse” mensen gewoon de persoon met de meeste stemmen. Alleen zit daar in mijn wijk heel weinig diversiteit tussen. Wat doen jullie?

Ik snap niet wat je zegt. Bedoel je voor de wijkraad of de gemeenteraad?

Bij de wijkraad heb ik op een partijloos persoon gestemd. Bij de gemeenteraad op een persoon die bij een partij zit.

Wijkraad, daar zaten bij mij ook kandidaten bij die bij een partij horen.

1 like

Zo ben echt benieuwd of het percentage hoger gaat zijn - we zitten nu nog op 37% voor Rdam.

2 likes

Ik wil vooral van wel omdat Carola Schouten dan van de Euromast gaat abseilen

Ja same!! En denk dat het gaat gebeuren, we zitten nu op het eind% van 2022

https://mijnstembureau.nl/uitslagen/live

1 like

Gisteren gegeten bij de Wilde Mossel, echt een aanrader! Was heel lekker, leuke sfeer en echt goed betaalbaar (wij waren 88€ kwijt met zijn tweeen en daar zat ook een fles wijn bij en we zaten bomvol).

5 likes

Oh dat klinkt idd echt goed betaalbaar! Ik was gisteren 70 euro kwijt voor een matige maaltijd bij spaghetteria, zonder drank. Wat heb je allemaal gegeten?

Oh wauw dat is jammer. Ik vond die pasta’s altijd wel lekker maar wist niet dat het zo duur was.

Wij hadden friet in ossewit, zuurkoolbraadworst, aubergine tempura en een bord met allemaal rauwkost, ei en gamba’s en dan huisgemaakte aoili. En heerlijk brood met boter :heart_eyes: en een karaf oranjewijn. De kimchi kroketten was ik ook benieuwd naar maar die waren op helaas.

2 likes

Voor chique uit eten in Italiaanse stijl kan ik Il Gattopardo enorm aanraden! Ik had vrij ingewikkelde dieet wensen en ze waren echt super meedenkend en ik (en ook de rest van het gezelschap) heb echt zelden zo lekker gegeten. Het was ook veel lekkerder dan 2 jaar geleden.

3 likes

Ja die hadden ze ook niet meer :sob:

2 likes

Heeft iemand nog suggesties voor een goede hondentrimsalon in Rotterdam?

1 like

Wel in Bergschenhoek als dat ook kan

1 like

Ik wil van lang naar (heel) kort haar gaan, en vroeg me af of iemand een tip heeft voor een goede/leuke kapper hiervoor? Liefst Rotterdam noord/oost of centrum. Het moet denk ik een beetje een hippe kapper zijn, want ik wil niet met een kort pittig kapsel eindigen. :sparkles:

Ragtag op Middellandplein

ik ben heel tevreden over kinki in de hoogstraat

Ik ga over 2 weken naar een nieuwe kapper en ga ook voor heel iets anders. Ik heb haar gevonden op Instagram en ze heet Hairoin. Ook had ik Iris Hoeben nog gevonden. En mijn kind was laatst bij Romy Visser Instagram