oh wow ik wist eigenlijk niet dat die tot laat open is! thanks
Misschien la bru? Kan wel rumoerig zijn afhankelijk van de avond.
Mies (niet echt huiselijk trouwens), the usual, westerpaviljoen
Bar Blink vlak naast station Blaak. Niet per se heeeel huiselijk maar je hebt daar wel een soort verhoging/vide waar je chill kunt zitten of juist beneden bankjes. Heb daar zelf ook wel ‘s avonds alleen gezeten, personeel is heel aardig en hangt relaxte sfeer
Spirit is tot 21u open, ik weet niet tot welke tijd je een beetje zoekt?
Wat vinden jullie fijne koffiezaakjes waar je lekker kunt werken? Waar je op zondag ook wordt geaccepteerd met een laptop.
Ik heb een paar tentjes geprobeerd de laatste tijd, maar heb nog geen favo spot kunnen vinden.
Café @ Home vind ik voor echt rustig zitten/werken toch de beste plek. Niet hip, niet mijn top 3 koffie; maar wel heel relaxed en vriendelijk.
Weet iemand waar je Chinese kinderjurken kunt halen in de stad? Is voor new year
Is iemand bij Wakame geweest? Is het een aanrader?
Ben ik ook benieuwd naar! Ziet er wel goed uit.
Ik heb gisteren bij Sala Federico gegeten. Echt lekker gegeten maar wel een aanwezige eigenaar. Soms een beetje te.
Bar Kruk in Blijdorp vind ik leuk!
Juni is een leuke plek voor wijn en kaas! Huiswijn is priem. Bar Lenie schijnt ook leuk te zijn
Mooie Boules? Maar misschien vind je dat te suf haha
Iemand al bij le flamant blue geweest?
Ja, echt bijzonder goede cocktails!
ohh leuk, thanks!
Weet iemand toevallig wat ze aan het filmen zijn bij Capri? Staat al sinds gisteren vrij grote filmcrew met trailers en vandaag zag ik ook Willie Wartaal staan.
Gisteren was Willie er ook, dacht toen ik ken jou en daarna pas oh jij mij niet haha. Weet alleen niet wat ze er filmen
Stemmen jullie ook op de wijkraad morgen? Ik vind het zo raar dat er een kandidatenlijst is maar je geen omschrijving ziet van de kandidaten? Kan me herinneren dat er de vorige keer bij iedereen een alinea tekst stond. Nu weet ik niet waar ik op moet stemmen maar het voelt ook stom om er niet op te stemmen (of op de enige te stemmen die geflyerd heeft en wel oké dingen vindt)
Hier kan je meer info vinden! Was ook aan het zoeken want vond het raar dat er bijna niks te vinden was.