Aaaaaa ik was dit even vergeten en woon in het scheepvaartkwartier. Ga de wijk denk ik maar even ontvluchten dit weekend đ„č
Echt gaar, er is bij ons in de wijk altijd parkeerplek, echt een melkkoe dit.
Ja dit plus ook nog het OV uitkleden ![]()
Poe, ik woon in het midden tarief en dat wordt echt heel duur (van 3.20 naar 5.?? Per uur). Wel altijd gedoe met parkeerplaatsen, maar daâs echt duur.
Met een parkeervergunning en bezoekersparkeren heb je daar niet zoân last van, toch?
Oja, dan tikt het wel aan inderdaad!
Alsnog goedkoper dan een dag extra opvang denk ik ![]()
Gaan jullie nog wel eens uit in Rotterdam?
Ik zag volgende week een feestje in Bird omdat ze 15 jaar bestaan en dat lijkt me nog wel leuk maar verder geen idee wat nog leuk is
Het is maar net wat je leuk vindt natuurlijk maar ik ga ook wel eens naar Worm. Verder inderdaad meer naar feesten. The Sun heeft bijvoorbeeld wel leuke (kleinschalige) feesten zoals Sunny Sunday of Spaghetti Jam. Time is the new space ga ik ook wel eens heen. Soms Rotown
Als we het er toch over hebben, zijn er ook nog leuke feestjes die vroeg op de avond beginnen en niet al te laat eindigen.
Je hebt de âVroeg zatâ feesten maar die zijn ĂĄltijd op vrijdagavond en dan werk ik.
En omdat ik elke vrijdag tot laat werk (en bejaard ben
) waardoor ik al een korte nacht heb, zou een keertje een avond uitgaan waarbij het op een vroeg tijdstip begint best leuk zijn.
Ahh! De vriezer van Café Dox is kapot, je kan daar nu voor weinig een taartje van Koekela halen. Ze hopen zo verspilling tegen te gaan
Brutus staat in brand. ![]()
Mijn vriend vertelde dat daarnaast een paar jaar geleden ook een grote brand was en dat het gerucht gaat dat die is aangestoken omdat ze dat terrein willen âontwikkelenâ
Ah dat meen je, met kunst en al erin? Of stond het dan al leeg?
Nee er is gewoon een tentoonstelling en er waren bezoekers vandaag
Tsjjj, hopelijk valt de schade mee dan. Ben benieuwd wat er klopt van de geruchten.
Ja moet wel erbij zeggen dat het echt een gerucht is hoor. Ik weet niet waar het vandaan komt en hoe betrouwbaar