Rotterdammerts unite

Breakaway!

Sommige meelezers zullen nu heel hard moeten lachen om mijn reactie, maar ik ben serieus! Daar zitten echt vaak mensen te daten. :blush:

3 likes

Hahah ik had dat inderdaad ook niet als optie gezien

1 like

Ja, leuk, goede vibe, interessante inrichting en als enkel praten te ongemakkelijk voor je is, neem je samen een shotje en ga je boven poolen. Succesvolle dates gegarandeerd.

1 like

Hahah ja toevallig heb ik hier ook ooit een date gehad! Was idd een leuke plek om te daten.

1 like

Dat is echt een ouwe goude! Vroeger kwamen daar echt aparte figuren ook haha. Maar het heeft zeker wat. De Twitter fries zijn ook erg lekker daarā€¦

1 like

Ik ga altijd naar Hairish. Nadeel is wel dat je geen afspraak kunt maken, dus moet wachten totdat je aan de beurt bent. Maar ik word daar altijd zo goed geknipt, ben van de week nog geweest en ben heel blij met mā€™n nieuwe kapsel!

1 like

Ik heb net te horen gekregen dat ik over 3 maanden mā€™n kamer uit moet. Wil graag gaan samenwonen in rotterdam met mā€™n vriend voor het liefst max 800 kale huur in totaal. Het liefst op redelijke fietsafstand van een ns station.
Iemand tips voor een woonruimte? Iemand tips voor een bepaalde website waar ik zou kunnen kijken?

Holland2stay? Is wel gemeubileerd

Ik ben ook opzoek maar al die badkamers en keuken zijn zo lelijk en mini :tired_face:

Ik kijk vaak op huurwoningen.nl

Ik ben ook opzoek en inderdaad al die badkamers zijn in een oude kast :persevere:

1 like

Hoe lang stond jij destijds ingeschreven?

Dat geeft me wel hoop. Ik sta nu ook bijna 2 jaar ingeschreven en sta nu inderdaad ook op plek 100 ofzo

Weet iemand een leuk vegan lunchtentje in het centrum? :smile2:

https://indebuurt.nl/rotterdam/eten-drinken/vegan-eten-in-rotterdam~61263/2/

Ik vond het eten lekker, maar wel heel duur! Eigenlijk het geld niet waard, maar ja sushi is altijd duur.

1 like

Super bedankt voor de tip! Bedoel je woningnet of woonnet Rijnmond? Want ik heb net even op woningnet gekeken en daar kon ik regio Rotterdam niet vindenā€¦ Weet jij misschien hoeveel je maximaal mag verdienen? Want mijn vriend begint per mei aan zijn nieuwe baan met redelijk wat salaris haha.

@flwhrs Ja ben bang dat ons eerste appartement in Rotterdam geen droomhuis gaat zijn haha!

@anon95960165 Vervelend om te horen dat het zo moeilijk is! Wij willen uiteindelijk ook wel in omgeving Delft gaan wonen. Maar heb eerst nog een jaar coschappen in Rotterdam en zou dan het liefst in Rotterdam gaan wonen.

Ja dat valt idd mee! Wij hadden sushi genomen en zijn best grote eters, dus was ook onze schuld dat het zo duur werd. Ik trakteerde destijds mijn vriend, en de rekening was geloof ik rond de 170 euro :slight_smile:

1 like

Bedankt voor de info! Sta nu 7 maanden ingeschreven en inderdaad op plek 150-200. Heb het weekend veel gezocht maar het gaat nog aardig lastig worden om zo snel iets in Rotterdam te gaan vinden :sweat_smile:

1 like

Mij lijkt het ook weer eens leuk!