Rotterdammerts unite

Maandag! En voor zover ik weet zijn er nog kaarten!

2 likes

@Patagonia heeft mss nog een kaartje over

Volgens mij zijn er inderdaad nog kaarten. Ik heb zelf staplaatsen gekocht. Nu al zin in. :blush::ok_hand:t4:

3 likes

Yes :geek:

1 like

Leuk! Parkeren bij Slinge is dus een optie of je zet hem een stukje de wijk in? Ik woonde eerst in Oud-Charlois en dat is gratis parkeren. Dan kan je bus 44 of 70 naar Zuidplein pakken.

1 like

@Wonderland La Pizza kan je ook bestellen bij Deliveroo :slight_smile:

2 likes

Angelo Betti! Wel zelf ophalen, maar jij wil de beste van de stadā€¦

2 likes

Ik bestel graag bij De Pizzabakkers (zit op de Pannekoekstraat). Lekker dunne bodem, goede smaak.

1 like

Florence :eyes::heart:

2 likes

Weet iemand een leuke pubquiz in Roffa?

Ik lees de laatste tijd redelijk vaak over een pubquiz in Weena. Misschien is dat leuk voor je om uit te proberen?

1 like

Westerpaviljoen misschien? of Loos

1 like

Hebben jullie nog goede tips voor lunchplekken? Ik vind het altijd zo lastig. Ik hou niet zo van bertmans bijv. Ik ben meer van de broodjes a la guliano

Hahaha ik wilde na de eerste zin guiliano adviseren, daarna las ik pas verder. Ik lees dus even mee!

Hebben jullie tips voor cafeetjes/plekken in Rotterdam waar je rustig kan werken met je laptop?

Hebben jullie aanraders qua kappers? Gaat me alleen om het knippen, liefst niet al te prijzig. Zie door de bomen het bos niet meer :nerd_face:

Tering

Bertmans
Tea Lab (boven)
In de tuin bij Coffeelicious op de Binennweg
UEB West

Allemaal niet echt super rustig, het blijven natuurlijk koffietentjes, maar ik zit daar altijd wel lekker.

1 like

Ik ga altijd bij Reflexe bij de Oude Haven. Hele fijne kapsters, kost wel ā‚¬30 inmiddelsā€¦

1 like

Heb je hiervan (of een andere) aanrader waar je wel rustig kunt zitten en elkaar kunt verstaan, maar je niet zo opvalt als ā€˜dateā€™ in een verder lege plek? Dus dat er wel wat publiek mag zijn, maar niet te veel en ook niet te weinig. :ā€™)
(donderdagavond, tinderdate)