Rotterdammerts unite

Aloha bar, aan het water?

Ja vind ik een leuke plek alleen ik vind die oesterzwam bitterballen en al die andere snacks die ze hebben niet zo :woman_facepalming:

Die brasserie bij Kralingse Plas is ook leuk qua locatie

1 like

Parqiet?

2 likes

Dit was echt de grootste domper toen ik daar laatst een wijntje ging doen. Had zo’n zin in bittergarnituur, kreeg je allemaal semi gezonde dingen. Toen maar een frietje besteld, was ook lekker hahaha

1 like

Hoe was de meeting?

Voor mensen die een appartement zoeken vanaf najaar komt een appartement vrij in west met bad en tuin, 1 slaapkamer. Pm voor meer info

2 likes

Was gezellig! Waren uiteindelijk maar met zijn drietjes (Was wel jammer dat sommigen zonder iets te laten weten toch niet kwamen).

1 like

Ik wil morgen graag gaan ontbijten met pancakes. Normaalgesproken ga ik altijd naar Lilith, maar vind het ook leuk om eens iets anders te proberen. Heeft iemand hier goede ervaringen met Arzu? Of een andere tip?

Ander genre maar ik had afgelopen weekend pancakes bij Plantastic Health Hub en die waren erg lekker!

3 likes

Pacha mamis op de goudsesingel heeft heerlijke pancakes (wel basic smaken en toppings) en je krijgt een flinke stapel! De hele zaak is trouwens 100% vegan.

3 likes

Ik vind die naam zo stom :unamused:

Napoli of Opazzo (vreselijk eng toilet, als je er ooit bent geweest herken je kent), lekker Italiaans. Napoli is wel beetje zien-en-gezien-worden op de Meent, maar het eten is lekker!

2 likes

Itami heeft verse, mooie sushi en vriendelijke bediening (ik vind dat vaak tegenvallen in restaurants in NL)

Defriend wilde ik zeggen, maar het zijn collega’s. Zie dat er op zich best veel keus is, ook leuk om iets nieuws uit te proberen.

HĂš maar sushi is veel meer dan vis, ik eet vegan en kan nog naar een sushirestaurant met genoeg keuze over :grin:

1 like

Ik ben een nachtje in Rotterdam met m’n vader, nog voor z’n verjaardag. Restaurant en hotel zijn gefixt, maar ik zoek eigenlijk nog een leuke plek om een drankje te doen. Mag wel iets ‘geks’ zijn, dus of met mooi uitzicht of een bijzondere menukaart of iets anders leuks. Hoeft niet super fancy want ben gewoon met m’n vader.

Oh en morgen willen we naar musea (we hebben allebei een museumkaart), ik dacht aan 't Boijmans maar als jullie nog andere aanraders hebben? Mag ook iets anders zijn dan musea :slight_smile: Thanks alvast!

https://www.boijmans.nl/nieuws/nieuwe-fase-voor-boijmans

Boijmans gaat nu niet echt, geloof ik, al zijn delen van de collecties volgens mij wel weer op andere plekken in de stad te vinden

Oh noo wat jammer, vond dat altijd een leuk museum! Goed dat je het zegt!

Ja ik zou Boijmans skippen, Kunsthal is wel leuk, of het Nederlands Fotomuseum op de Kop van Zuid.
Misschien is Hotel New York leuk voor een drankje, of Aloha Bar (is wel hip weet niet of je vader dat trekt haha, maar wel mooi uitzicht, al is het niet echt terrasweer). V11 is ook gezellig en leuke locatie. Of een drankje op de Euromast, lekker cliché :stuck_out_tongue:

1 like