Rotterdammerts unite

Is wat mij betreft helemaal primaaa!

Heb wel een +1 die mee moet!

Dus een terrasje ofzo zou voor mij eigenlijk het fijnst zijn :slight_smile:

16 likes

Cute!

1 like

Waarschijnlijk kan ik ook die woensdag dus zou dan graag ook aansluiten :blush:

1 like

Is iemand al naar de tentoonstelling van het terracotta leger in Alexandrium geweest? Zo ja, hoe was dat?

Mooie Boules is een leuke plek in Noord (chille huiskamersfeer en relatief rustig), alleen weet ik niet of de +1 van @Musa daar mag komen. Het is overdekt maar het is een soort van binnen/buitensituatie.

Plus karaoke trouwens. Gratis.

Petanque? Is dat hetzelfde als jeu de boules?

Nieuwe suggestie: Mono?

1 like

Gaat het nog door vanavond?
En zo ja hoe laat spreken we waar af

3 likes

Is goed! Gezellig!

1 like

Ik vind het ook goed.
Zijn er nog meer mensen die vanuit zuid die kant op gaan?

Bazar!

1 like

Bazar & Dino’s!

1 like

Ik ging vaak naar la pizza, en Little V vind ik ook leuk

1 like

Alfredo’s taqerio, la Pizza, LittleV,

1 like

Is er iemand op zoek naar een kamer in Rotterdam, voor €472 incl per maand? Mijn vriendin is op zoek naar een huisgenoot. Ze zoekt iemand die er voor langere tijd er wil wonen.

1 like

Wat voor woning is het (ook huiskamer? Tuin/balkon?) en waar in de stad? Mag ook per pb!

Heb je een PB gestuurd!

1 like

Waar kun je goedkoop je band laten plakken in Rotterdam? Schrik zelf altijd van die prijzen😭

Zijn er geen sociale werkplaatsen (meer) die dat doen? In R’dam weet ik er geen, maar toen ik een tijdje in Leiden woonde liet ik het daar altijd doen voor < 5€

Kan er geen vinden helaas.
Bij de fietsenmakers verder geven ze je altijd een nieuwe binnen- en vaak ook buitenband. Snap ik ook want kost hun qua manuren niet veel meer tijd, maar levert ze wel meer geld op. Maar wordt wel duur :frowning:

Ik vind Coppi altijd heel chill.

1 like