Verwachten ze niet dat je daar met een vintage racefiets aankomt :’) Lijkt me nogal een hipsterzaak haha, weet niet of mijn fiets daar heel erg uit de toon valt :’)
Hoeveel betaal je daar voor een lekke band plakken?
@ellegirltalk Op de nieuwe binnenweg zit er een die is vrij voordelig, geen idee meer hoe hij heet maar hij zit vanaf de stad aan de rechterkant van de straat. Je kan ook pluspunt proberen, die hebben ook meerdere locaties geloof ik.
Nee hoor, ik heb ook geen racefiets haha en ze zijn heel vriendelijk. Hoeveel je betaald weet ik zo even niet meer. Maar de keren dat ik daar voor mijn fiets ben geweest dacht ik wel altijd oh wat goedkoop. Er zit er een stukje verder bij de hofbogen ook nog een en die is volgens mij ook niet zo duur.
Ik betaalde van de week 28 euro voor een nieuwe binnenband. Echt bizar inderdaad.
Ik ga er naar eentje op zuid, €12 (?) plakken
Bij Decathlon!
Ohh dit wist ik niet joh! Voor de volgende keer dan!
Ik ben er zelf voorstander van een lokale fietsenmaker te supporten. Ook al was dat niet per se waar @ellegirltalk naar vroeg. Decathlon verdient genoeg aan andere zaken, lijkt me zo. Laat je lokale fietsenmaker dan op z’n minst je band nog plakken.
Prima toch, dat jij dat liever doet. Dat zijn helaas niet altijd de goedkoopsten en dat was wel de vraag inderdaad.
Steel Rides, tussen CS en de fontein.
Ja klopt! Wat kost het bij Decathlon?
Hierbij de random oproep of ik een stoomreiniger mag lenen van iemand die bij me in de buurt woont. Please? 
Ik heb een leuk huis op het oog in het oude noorden, vlak bij ZwartJanstraat. Ik ben zelf niet bekend in deze wijk maar mijn omgeving zegt dat het een slechts buurt is. Vandaag heb ik er rondgelopen en vond het er wel gezellig. Wat denken jullie hiervan?
Hartstikke prima! Niks mis met die buurt
Ik woon daar om de hoek aan de Rotte. Dus beter kom je naast me wonen. Oude Noorden is echt niks mis mee, sowieso denk ik dat je in elk deel van Rotterdam over het algemeen fijn kunt wonen maar het verschilt wel een beetje van straat tot straat.
Ik heb in die buurt gewoond, hartstikke fijne wijk juist! En je zit dan dicht bij Arzu, chill voor ontbijt/lunch.
Goed om te horen! Ik heb een huis bezichtigt en ga van de week een bod uitbrengen. Ik hoop zo dat mijn bod wordt geaccepteerd en ik je buurvrouw word!
Oh wow, om te kopen zelfs? Ik heb vorig jaar gekeken voor een koopwoning in de Noordmolenstraat (geloof ik) boven de Van Haren, maar dat bleek uiteindelijk niks.
Heb bezichtigingen gedaan bij de putsebocht, wolfaerdsbocht en Dordsestraatweg. Dat vond ik wel echt creepy buurtjes, zoals het op me over kwam.
Daar heb ik ook om de hoek gewoond (in Oud-Charlois). Ik kan overal gedijen, maar realiseer me ook dat dat niet voor iedereen geldt. Voor mijn woning daar had ik “blind” getekend (zonder het gezien te hebben) en dat is achteraf gezien wel beter, want anders had ik misschien ook niet gewild of gedurfd.
Ik heb daar ook gewoond en het hangt ook van je buren af, ik had een buurman waar elke kwer de ruiten werden ingegooid etc. En ik vind de zwartjanstraat heel naar om te lopen.