Yes zoals hierboven beschreven bevalt het mij ook heel goed.
Voor het eerst vind ik sporten leuk. Veel variatie dus lekker dingen uitproberen, in de zomer veel buitensporten. En het feit dat je €10 boete krijgt bij niet komen opdagen helpt mij ook echt om consequent te zijn. Aanrader!
Als je een kortingslinkje nodig hebt dan hoor ik het wel
Ik volg @uitagendardam op insta en haal daar van tips vandaan. Ga vrijdag naar Grote Schijn, echt benieuwd!
Edit: oh lekkere spuit11, zag dat die suggestie al was gedaan. Blijft desondanks een goede tip
Misschien is Mooii ook wel geschikt, naast de andere al genoemde opties. Zit aan Oost-wijnstraat (Oude Haven).
Ik woon, na anderhalf jaar weggeweest te zijn, weer in Rotterdam! Ik ben nu op zoek naar een café in omgeving centrum waar je op een doordeweekse avond rustig kan zitten en elkaar kunt verstaan (ik ga een taal oefenen dus moeten roepen is awk). Soort koffiehuis idee. Iemand tips?
Green Delight, Westerpaviljoen komt in me op
Ik was laatst op vrijdagavond in de Gele Kanarie, toen was het mega druk, maar zo voelde het alsnog niet. Heel fijn sfeertje, daarom misschien fijn voor waar je naar op zoek bent.
Haha, wij hebben echt een hele andere ervaring daar. Leuke plek hoor maar zo groot en druk, ik kom daar nooit voor een goed gesprek.
Cafe Loos, Westerpaviljoen
Ik vond de grote schijn erg leuk!
Die is dicht.
Wij hebben in een wijk geparkeerd. Achter de ah bij de oude dijk. Toen was het 10 minuten lopen. De ingang is bij de big
Druk of kun je wel enigszins rustig wandelen?
Weet iemand van jullie een goede fysiotherapeut in Rotterdam?
Op sommige plekken heb je wel ophopingen omdat mensen foto’s gaan maken. En de paden zijn wel smal. Maar het is wel te doen!
Ik weet er alleen een op Zuid, weet niet of dat praktisch is voor je?
Uitagenda! Ik krijg paar keer per week een email en in het blaadje staan de highlights!
Site vind ik nooit zo overzichtelijk maar mailing en het blaadje dus wel.
Ik vond de tickets voor Grote Schijn best prijzig, maar wel waard dus?
Ik vond het de prijs wel waard. Maar meer omdat je niet vaak zoiets hebt/kan doen. Het is weer eens want anders dan een museum of een avondje bios.
Bummer, gisteren waren er nog veel kaarten voor de Grote Schijn, wil ik net bestellen, vrijwel uitverkocht. Jammer. Zondag om half 10 heeft niet mijn voorkeur
Edit, was er doorheen, wilde betalen en toen:
Ik HAAT Ticketmaster
ze (ticketmaster) zijn wel erg vriendelijk altijd op social media dus wellicht kan je ze via facebook messenger goed bereiken