Rotterdammerts unite

Het is nu toch uitverkocht. Dus gevalletje jammer maar helaasch.

TicketSwap al gecheckt? Daar heb ik mijn tickets vandaan getoverd.

Ik ga deze week een dagje naar Rotterdam, maar ik weet echt vrijwel niks van deze stad. Aangezien ik maar één dagje ga vind ik het helemaal niet erg om iets te missen, maar ik ben wel benieuwd wat jullie als aanraders zien om te zien / doen / eten / iets anders. Alle tips (of afraders) worden gewaardeerd

1 like

Rauw douwer

https://www.vonderfysiofit.nl/

Ik vind bazar altijd suuuper lekker om te eten & cheap! Fenix food factory is ook super leuk voor een drankje 's middags en een hapje

1 like

Tip: bij het Maaspodium hebben ze (bijna?) iedere vrijdag Vegan Friday. Voor 5 euro heb je een maaltijd, die altijd goed smaakt (denk aan kokosrijst met bonen en gebakken banaan :heart_eyes: )

3 likes

Dankje! Ik ben echt nog heel open voor alles eigenlijk. Het fotomuseum is niet iets waar ik zelf aan gedacht zou hebben, maar lijkt me heel leuk om heen te gaan

1 like

Hoi mädchen. Weet 1 van jullie toevallig of je in de bibliotheek een computer (gratis) kan gebruiken?

De AH bij de lijnbaan heeft ze geloof ik! Ik heb daar tenminste toen de kroketten en bitterballen gekocht.

Weet iemand een goede, niet al te dure stomerij in het centrum of Kralingen?

Je kunt het assortiment bekijken in de AH app door een product toe te voegen aan je lijstje en dan een looproute te zoeken voor je winkel, als het product er niet is dan geeft de app dat aan

2 likes

Lijnbaan heeft wel die vega sate!

Oude dijk! Wel helemaal in kralingen

1 like

Bijna Rotterdammert hier!
Hebben jullie tips voor een goede massagesalon? Vind dat altijd zo lastig uitkiezen. Gaat om een zwangerschapsmassage trouwens.

Nah dat is echt jammer!

QoQo! Heel vriendelijk, niet een soort vage schimmige salon met happy-endings enzo en ik heb tot nog toe altijd kundig personeel ervaren. Heeft meerdere filialen in Rdam

1 like

Bedankt voor de tip! Ik was hen al tegengekomen tijdens mijn google-rondje. Maar ik durfde niet af te gaan op de reviews op hun eigen site…

Oh, zie je verslag graag tegemoet, heb er enkel in de avond gegeten dus ben ook benieuwd hoe de lunch daar is! Eet smakelijk!

1 like

Mijn ervaring met QoQo is ook prima.

Praktijk M is top! (ga zelf altijd bij Marga)