Rotterdammerts unite

Aah lief, ik heb alleen al afgesproken!

Is het handig om nummers uit te wisselen ofzo en een appgroepje te maken voor vanavond? Om even de details te bespreken en te kunnen appen ’joee ben er, heb een beige jas aan, ja ik zit achterin de hoek’ etc haha

1 like

Veel plezier vanavond. Volgende keer wil ik ook mee, maar helaas kan ik vanavond niet.

Hahahaha :joy:

Ja klopt! Ik dacht jij ook maar lees dus van niet haha.

Ik heb helaas dagdienst dit weekend en maandag tentamen, dus als ik straks thuiskom is het studeren, eten en weer slapen :’) Vind het wel jammer want ik had een kleinschalige meet wel heel leuk gevonden! Volgende keer beter.

Ah jammer, succes met leren en werken!

1 like

21.00?

Mijn laatste optie om thuis te komen is om 23.30 dus ik vind iets eerder misschien wel fijner. Anders moet ik als het heel gezellig is (wat ik wel verwacht eigenlijk haha) al na 2,5 uur echt weg :frowning:

Nee ik denk het ook niet! Volgens mij hebben we elkaar steeds mis gelopen. Maar vanavond dus wel :D?

1 like

Yes!

Veel plezier vanavond! Jammergenoeg kan ik er niet bij zijn. Volgende keer beter!

Jaa dat zou voor mij heel fijn zijn!

Die wil ik ook nog steeds zo graag zien, vandaag kan ik helaas niet.
Ik ga dinsdag een poging wagen

1 like

Tot nu toe echt alleen maar goede verhalen gehoord.

Veel plezier!

Ik kan gelukkig hier dus wel in. Ik kan in alle members only. :slight_smile:

1 like

Oh shit. Ik post gewoon niet zoveel. Best kut dus.

Gaat er iemand vandaag naar de swanmarket? Is dat een aanrader? Twijfel om vanmiddag even in mijn eentje te gaan.

Ik vind het blue grass festival op Pijnackerplein ook een aanrader! Heel leuke sfeer, gratis entree, lekker eten en drinken plus leuke stands met comics, handlezer, make en vintage haar stand. Gewoon klein en gezellig als je vandaag nog niks te doen hebt.

4 likes

Pffff wat kut! En nu?

Patatexpert :smiley: Top carriere lijkt me dat! Doet me hier aan denken:

6 likes