Ooh leuk! Ik wil ook wel meedoen. Ik heb trouwens ook Ticket to Ride.
Spelletjes meet lijkt mij ook heel leuk!!
Is er misschien iemand die zin heeft om dit weekend koffie te drinken ofzo? (Of wijn )
Ik ben wel in voor koffie of wijn! Vanavond of morgenavond bijv?
Leuk! En @Kamerbreed chill dat het bij jou thuis kan. Misschien als het mooi weer is, kan het ook in een park? Ik gooi wel wat data op en dan kijken we welke datum het beste uitkomt?
- 30 juni
- 13 juli
- 14 juli
- 20 juli
- 21 juli
Bij mij komt 13 of 20 juli uit! Tenzij het overdag is haha want dan moet ik werken.
Ik wil ook mee op de spelletjes meet! Ben wel benieuwd of een bordspel op een picknickkleed praktisch is. In het Kralingse bos heb je ook wel een tafel trouwens…
Haha ja goeie vraag! Iemand hier misschien ideeën? Nog andere ffgirls die willen aansluiten? Drankje in de stad ofzo?
Ik ben in voor zowel een spelletjesmeet als morgen een drankje
Ohhhh shit morgenavond heb ik net wat anders gepland sorryyy kan evt wel smiddags maar anders gaan jullie zonder mij en ga ik de volgende keer mee. (Cc @anon91490777)
Een tafel is wel handiger. En als het waait zal het buiten niet echt te doen zijn. Misschien nog even over nadenken en uit eindelijk kijken wat het weer gaat doen.
Had me heel leuk geleken, maar ik heb dit weekend dagdienst dus komt helaas niet goed uit.
Ik zag dat jij een heleboel leuke plekken postte laatst, misschien een van die doen?
Jaaa leuk!
Jaaaaa doe doe doe!!!
Ik kan vanavond! En vind Ayla een goed plan
Noo zo dichtbij en ik kan niet haha. Heb helaas bezoek, maar veel plezier vanavond!
Ik wil eigk ook wel aansluiten :)! Moet wel met de trein naar huis maar heb wel eens zin weer te meeten.
Ik woon in Dordrecht!
Ik woon ook niet helemaal in Rotterdam dus moet met de tram!