Rotterdammerts unite

Haha ja een van die twee inderdaad.

Maar gezellig, dan ben ik er ook!

Haha ik moet nu gelijk denken aan iemand die ik ken uit Rotterdan die een keer heel erg dronken was. En toen vroeg iemand hoe ze op het feestje gekomen was en of ze over de brug was gefietst. En zij zat de hele tijd raar te kijken en toen zei ze ineens ‘oh jaaaa de Capelse brug, daar ben ik overheen gefietst’. Waarschijnlijk veel minder grappig nu ik het typ maar oke haha

4 likes

Hahah ohja drama is dat inderdaad. Ik neem altijd de laatste bob bus vanaf Weena naar het busstation bij ons, maar die is echt verschrikkelijk altijd. Hele dorp zit erin ‘s nachts. De jongen waar je op je 12e verkering mee had, oud klasgenootjes waarvan je hoopte dat je ze nooit meer zou zien, de sportschool instructeur waar je een paar uur later bij in de les staat. En dan allemaal dronken. Top altijd haha.

7 likes

Leuk dat je wilt komen :blush::watermelon::ocean: Dit bericht is voldoende

1 like

Ik ga altijd naar Kijkduin!

Zondag 12 juli!

1 like

Het weer van vandaag is erg wisselvallig, hopelijk is het morgen beter want onze enige optie is buiten afspreken en dat lijkt me persoonlijk fijner als er niet steeds buitjes zijn

1 like

Als het weer meezit sluit ik ook aan!

1 like

Dat is een mooi vooruitzicht. Iets lekkers meenemen is een goed idee! :drooling_face:

Valt bonbons maken ook onder creatieve cursus want daar weet @Bunnyslippers alles van :drooling_face::smirk:

3 likes

Dit is wel het moment om zoiets te doen, want ik denk dat het nu veel intiemer is dan normaal gesproken. Hoeveel zou zo’n bonbonsessie kosten?

Hoe laat en waar in het park is het precies?

-weg-

Oh hier ben ik ook wel benieuwd naar! Ik ben aan het kijken om bij skvr een cursus keramiek/pottenbakken te gaan doen na de zomer. Maar vroeg me inderdaad af of dat niet vooral wat oudere mensen zijn, zeker omdat ik dat dan op woensdag ochtend of middag zou willen doen en niet op een doordeweekse avond. Alhoewel, avond kan ook wel eigenlijk. En dan denk ik ook wel een andere doelgroep?

-weg-

1 like

Werk jij bij de organisatie die ik net noemde? Ik ga inderdaad maar even goed nadenken over dag/avond dan!

-weg-

1 like

FF koooortiiiinggg

1 like

Vanaf 2 uur, ik kan me alleen niet herinneren welke locatie we gekozen hebben. :see_no_evil: Weet jij het nog @En_17_Anderen?

Ik vind het goed!