Er is best veel animo zo te zien, super leuk!
Eerstvolgende algemene meet: zondag 12 juli vanaf 14:00 in 't Park bij de Euromast
@Kittiesboobs @Marijn @En_17_anderen @Regular
Willen jullie zondag al meeten of wachten jullie de algemene meet af?
Er is best veel animo zo te zien, super leuk!
Eerstvolgende algemene meet: zondag 12 juli vanaf 14:00 in 't Park bij de Euromast
@Kittiesboobs @Marijn @En_17_anderen @Regular
Willen jullie zondag al meeten of wachten jullie de algemene meet af?
Ik wacht even op de algemene, dit weekend paste het precies maar zou niet helemaal ideaal zijn.
Super leuk, een meeting maar wel spannend. Ben nog nooit naar een forummeeting geweest. 12 juli ben ik er sowieso bij. Aanstaande zondag lijkt me ook leuk als er nog meer komen.
Ik zeg ook elke keer dat het me leuk lijkt maar ik durf steeds niet. Terwijl ik “vroeger” (tot 3 jaar geleden ofzo??) naar zat meetings ben geweest maar vind het nu doodeng
Dus ja, twijfel. Ik kan wel elke zondag uit dat lijstje
Aanstaande zondag dan voor jou hè? Is misschien wel een goeie om over m’n “angst” heen te komen, tenminste 1 bekend gezicht
Vroesenpark is na 21 uur en dat is nav overlast, er staat wel corona maar is icm overlast dus dat geldt niet voor alle parken. Het Park gaat niet (eerder) dicht
Weet het niet 200% zeker hoor maar kan het me niet voorstellen, niks over gehoord of gelezen ook! Het Park had er in principe niets mee te maken toen
Ben overigens benieuwd hoe het komende dagen gaat in het vroesenpark met dat mooie weer, met name vrijdag. Zelf ben ik er gelukkig niet haha
Ik kan 12 juli maar wil deze zondag ook wel! Lijkt me gezellig
Mijn ervaring is dat leeftijd er niet echt toedoet
is er al een tijdstip bekend?
Lijkt mij ook leuk om te komen al ben ik hier niet super actief! Maakt dat nog iets uit?
Mij lijkt het ook wel leuk om te komen!
Natuurlijk niet!
Ik post hier eigenlijk nooit mee, maar ik kom uit de omgeving van Rotterdam (het dorp met de K en de brug). Ik ben zondagochtend sowieso al in Rotterdam, is het goed als ik ook kom?
Wel spannend ofso trouwens haha
Wat vinden jullie het leukste strand dat een beetje goed aan te rijden is vanuit omgeving Rotterdam? Ik neig nu naar Hoek van Holland maar misschien heeft iemand een betere optie?
Ka a a aa a. A. Apelse bruruhuUuugg is met een C toch? Ik heb geen idee wat je bedoelt
Maar wees welkom, uiteraard!
Normaliter vanaf 2 uur
Het dorpje achter de alger.a brug?
Geen idee
Weet het ook niet zeker hoor maar dacht aan
Ijssel of Lek
@propje strans bij portzelande, wel weinig voorzieningen en het is eindeloos lopen voor je bij de zee bent, maar altijd lekker rustig.
Maasvlakte zelfde verhaal.
Rockanje heeft wat strandtenten maar is ook gelijk een stuk drukker