Het is megakut maar zou je anders niet ‘s avonds de bus terug kunnen zetten in je eigen wijk nadat het betaald parkeren eindigt? Of als dat te laat voor jullie is vlak ervoor, dat je nog een klein beetje betaalt met bezoekersparkeren? Het ligt voor de hand dat die banden lekgestoken worden als het later op de avond is (als de dader nog even een rondje loopt met z’n hond bijvoorbeeld). Misschien kun je het zo grotendeels voorkomen en de tijd uitzitten tot je in je eigen wijk een tweede vergunning krijgt!
Jeetje wat aso!! Helpt het om de bedrijfsauto ergens te parkeren waar er camera’s hangen? Of dichtbij iets waar toezichthouders (metro, wijkcentrum of iets) zitten. Is er geen andere aangrenzende wijk wat wel veiliger is?
Wat vervelend zeg, dat parkeerbeleid is echt ruk
Nou ja andere kant van het verhaal ik heb jarenlang in het centrum op straat geparkeerd en daar nooit wat geks meegemaakt!
Als iemand op zoek is naar een schoonmaker: bij ons komt een hele fijne, die graag meer adresjes wil.
Een tijdje terug hebben we zijn gegevens ook gedeeld toen er in de Fb-groep van ons gebouw iemand op zoek was, maar die heeft iemand anders gekozen en sindsdien blijft ie maar vragen of we nog mensen weten.
Dus ik moet t van mezelf hier delen. Je weet maar nooit!
Zou ik jouw/zijn gegevens mogen? Wij hebben nu nog geen schoonmaker nodig maar wellicht over een paar maanden wel!
Welke omgeving?
Ja, wij hebben ook nooit gezeik met de auto, hoogstens een x een kras van een fietser oid maar dat is ook alweer 4 jaar geleden.
Ik zal vragen wat z’n range is. Maar wij wonen in Centrum, hij dacht ik in Lombardijen. Dus in ieder geval alles daartussen
Wij deden het eerst via H.elp.ling en nu zonder dat platform. En betalen 55 euro per keer (dan is ie 3 uur bezig). Zijn onlangs naar 55 gegaan, omdat ie hier nu een jaar over de vloer komt. Daarvoor denk een tientje minder.
Oh wil je mij zijn gegevens pb-en? mijn vriend zeurt al lang over een schoonmaker en ik wil graag via-via
weg
Heeft iemand nog tips voor een fijne kapper in/om Rotterdam?
Ik wilde eerst naar het haarpand maar vol en toen floating hair maar die wachtlijst is ook heel lang. En het haar op mijn hoofd wordt steeds meer vogelnest
Hairish aan de Meent!
Daf’s is ook heel fijn! Zelfde locatie als Floating Hair zit ze.
Ik vind Rob Peetoom echt prima. Wel dan de duurdere stylisten meer meer ervaring.
Ik ga ook altijd naar Hairish. Verschillende kapsters gehad maar altijd tevreden!
Ik ga naar jorindel hair, zit bij floating hair in de salon en ook op de Schiekade in zo’n gedeelde salon ruimte
Ik heb een nee nee sticker en krijg de laatste tijd zo nu en dan ineens reclame, echt irritant
Ik vrees dat dat ook gaat gebeuren met alle andere reclame. Sticker er op met “Aan de bewoners van” en ze kunnen hun gang weer gaan.
Thanks voor alle tips!!
Jammer trouwens dat de grote schijn niet doorgaat. Wel begrijpelijk maar ik had het niet verwacht omdat het buiten is